Kan iemand mij hier meer over vertellen. Met name waar ik er eentje kan kopen;-) Ben al een beetje aan het speuren geweest maar kom weinig concreets tegen.
Hij heet ook wel “Heuer Bundeswehr 3H” geloof ik. De prijs kan rustig €3.500-5000 zijn, maar je zult echt eBay ook in de gaten moeten houden. Met enige regelmaat komt er eentje voorbij en je kan alerts instellen. 3H staat voor tritium op de wijzerplaat en wijzers als lichtgevende verf overigens.
Zeker een mooi ding, maar vlak de kenners hier niet uit. Ik zit zelf niet op buitenlandse fora, maar wellicht dat leden hier op Uhrforum of WatchuSeek.com wel succesvol zijn. Daar zit bij elkaar een gigantische community.
Op Uhrforum komen ze in ieder geval ook zelden voorbij. Op Chrono24 staan er wel af en toe te koop, maar prijs is tegenwoordig in de richting van de Heuer bund.
Misschien niet wat je zoekt maar ik zit al jaren naar Guinand https://www.guinand-uhren.de/series-40/serie-40.html te kijken heb vaak op het punt gestaan er één te bestellen. Helmut Sinn heeft er jaren aan het roer gestaan en vind persoonlijk de modellen wel erg cool. (Oldskool Sinn zeg maar)