Ik dacht dat deze waterdicht zijn tot 1000m ipv 30m en bovendien op Jurawatches een retailprijs hebben van 3000 GBP. Ik heb hem al aangegeven als nep bij MP enkele dagen geleden, maar het lijkt erop dat iemand toch 250eu voor deze neppert gaat betalen.
Kan je er nog wat anders aan doen dan alleen reporten op MP? (waar ze niets mee doen)
Ik heb toch even snel een melding gemaakt,
We kunnen natuurlijk ook een voor een gaan bieden!!
Zodat hij een extreem hoog bod op zijn neppert krijgt, grappig en de eventuele onwetende koper wordt van zeperd behoedt.
wie weet bood hij wel op zn eigen rotzooi?
Want als hij er wat van wist bied je geen 250 op
een nepper.
Dit bod op een echte sinn is ook kansloos.
Ik lees nu pas dit onderwerp.Ik heb er absoluut niks mee te maken! Heb een grote hekel aan al die nep horloges(lees troep). Ik was wel heel benieuwd hoe de verkoper zou reageren. Geen reactie dus, na het bericht dat ik van jullie kreeg, waarvoor dank, heb ik het bod maar verwijdert
wie weet bood hij wel op zn eigen rotzooi?
Want als hij er wat van wist bied je geen 250
op
een nepper.
Dit bod op een echte sinn is ook kansloos.
Ik lees nu pas dit onderwerp.Ik heb er absoluut
niks mee te maken! Heb een grote hekel aan al die
nep horloges(lees troep). Ik was wel heel benieuwd
hoe de verkoper zou reageren. Geen reactie dus, na
het bericht dat ik van jullie kreeg, waarvoor
dank, heb ik het bod maar verwijdert
Graag gedaan, voor hetzelfde geld was je iemand geweest die er (bijna) in was getuind…
Als er meerdere meldingen over 1 item binnenkomen is mijn ervaring dat ze de betreffende advertentie eerder weghalen. Waarom niet collectief melding maken als er weer fake troep op mp staat? Als er een mannetje of 10 melding maakt bij mp dan zijn ze er zo vanaf
PeterLC Schreef:
Vroeger kon je de bieder zelf nog waarschuwen. Kan
ook niet meer. Melden “nep” heeft al jaren geen
zin meer op MP.