Sinn: Welk band en waarom?

Sinn heeft 2 modellen stalen banden.
Iemand ervaring met beide banden en waarom heb je gekozen voor degene die je hebt?

Ik vind de 2e foto echt een typische band van Sinn maar de eerste is denk ik beter draagbaar bij verschillende kleding/gelegenheden.

http://www.sinn.de/en/Modell/556_I.htm

Explore Jeroen Hopstaken Explore Jeroen Hopstaken

ik vind de 2e beter passen bij het horloge, deze is wat rustiger.

NielsV Schreef:

ik vind de 2e beter passen bij het horloge, deze
is wat rustiger.

+1

Als ik moet kiezen de 2e band.

Is idd rustiger en vindt ik beter bij het horloge passen.

Maar ik vindt dit horloge het mooist op leer of nato.

Groeten.

Noel.

De 1e band maakt em wat meer tool en de 2e iets beschaafder. Mijn voorkeur kwa ooks zou voor de 2e zijn. Ik heb er verder geen ervaring mee.

Ik heb zelf de eerste (“Feinglieder”) band. Waarom? Omdat het horloge, 757 Diapal, gesatineerd is. De niet Diapal uitvoering is gebeadblast. Bij de gebeadblaste uitvoering zit band 2. Nu wilde ik per sé een Diapal en vind die ook mooier, inclusief band 1. Dus van daar.

Band 1 moet je in het echt zien. Die foto’s geven er een slecht representatie van.

Ik vind band 1 beschaafder en band 2 meer toolwatch :wink:

Ik kies band 1, al ziet hij er redelijk rommelig uit op de foto.
Band 2 ziet er te blikkerig uit.

Mooi zwart leertje! (tu)

Zelf geen ervaring mee maar vind band 1 het beste erbij passen

Ik vind nr.2 mooier. Maar dat komt denk ik omdat ik de U1 met tegiment band heb en die is qua schakels exact gelijk. Ik vind dit hem gewoon beter staan, een beetje zoals de IWC GST. Maar dat is (gelukkig) persoonlijk :slight_smile:

Daar hoort gewoon band nr. 2 op te zitten.

Nr 2… bevalt me veel beter EN heeft microverstelling in de sluiting! Dus kun je ook beter op je pols aanpassen!

WVE Schreef:

Daar hoort gewoon band nr. 2 op te zitten.

Helemaal mee eens! In mijn ogen veel rustiger (en mooier).