Sint, nog geen Omega Seamaster de Ville, help!

Goedenavond,

De avond is gevallen, de Sint is weer in het land.
Na cadeautjes te hebben uitgepakt heb ik nog geen horloge in het cadeaupapier gevonden…
Dus maar even zelf op zoek.

Ik twijfel alleen over de prijs… Is de prijs het waard? Zie onderstaande link.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Fijne sinterklaasavond!

http://www.vtgwatch.com/omega-seamaster-de-ville-automatic-date-cal-562-vtg-1963-ref-14910.html

Jelle

Hi fijne pakjesavond! Mooie Omega, maar inderdaad ontzettend duur. Of het de prijs waard is, kun je alleen zelf bepalen, maar persoonlijk zou ik even verder kijken.

Mijns inziens zeker tweemaal te duur.

Dan gaan we inderdaad even verder kijken… Wordt vast lastig om voor het eind van het jaar wat te vinden, hopelijk dan in het nieuwe jaar!

Wordt dus vervolgd…

Eens, veel te duur!

Het is ook mijn indruk dat ie nogal aan de prijs is. Dit moet voor 50-60% van de vraagprijs ook lukken. Daarnaast vind ik ‘mint’ een beetje misleidend. Er zijn best heftige marks op kast en deksel van lomp openen, en de date window is smutzig.

Misschien catawiki in de gaten houden? Daar komen aan de lopende band Seamaster dressertjes voorbij. Ook niet supergoedkoop meestal, maar scheelt al flink met dit.

Hoi Jelle,

Zeker niet doen dit! Is echt ongeveer 500-600 euro teveel betalen en staat is ook niet echt origineel, zoals de afwerking op de achterkant etc. Probeer een beetje geduldig te zijn en je tijd de nemen om een seamaster de ville te vinden. Wil je echt een mooie die aan je wensen voldoet dan kost dat een beetje tijd als me niet de volle hoofdprijs wil betalen. Voor een stalen seamaster de ville automaat en datum lijkt 400 zonder recent onderhoud me meer dan redelijk.
Stuur maar eens een PBtje met je wensen voor een seamaster de ville, dan kan ik je wellicht wat verder helpen. Heb best een groot netwerk dus kan kijken of ik er voor een nette prijs eentje kan vinden en alvast kan reviseren zodat hij zeker ik goede staat is.

Catawiki is mijn inziens vrij duur en dan nog heb je geen garantie dat wat je krijg 100% goed is, dus komt waarschijnlijk nog een onderhoudsbeurt en mogelijk veel onderdelen bij.

Met vriendelijke groet,
Koen