Wil je een persoonlijke video bericht voor je kids en/of kleinkids? Wil je een live verbinding met de Sint? Stuur me dan een PM met tijden, info over de kinderen. Leuke anekdotes en vooral of ik ze eerder heb ‘gezien’ Op een specifieke school en welke groep. Leeftijd, hobbies enz
Je mag zelf bepalen hoeveel je stort voor KWF. misschien handig als je mij het bedrag verteld. Dan kunnen we het optellen bij de andere puzzel actie?
Wil je een gekleurde piet of mijn ongeschminkte Antilliaanse dochter.
Ik heb tot nu toe één aanmelding gehad. Misschien hebben mensen al iets anders geregeld. Of zijn de kinderen al te groot of de kleinkinderen te jong.
Als het binnen de regio Rotterdam is kan ik evt ook persoonlijk langswippen.
Kunnen we geen geld inzamelen, en dan dat jij een middagje in het Erasmus MC Sophia kinderen gaat bezoeken ? Wat Pieten mee en wat pepernoten erbij.
Ik heb daar wel € 20,- voor over - als nu nog 50 mensen dit steunen hebben de kinderen een leuke middag, en het KWF weer een donatie . En het is in de buurt van Rotterdam.
Sorry, wij maken al jaren “gebruik” van een lokale Sint en Kerstman.
Daarnaast heb ik van hem begrepen dat hij duidelijk een terugloop ziet in Sint aanvragen en juist een groei in de Kerstaanvragen.
Anyway, ik vind het een leuk initiatief!