Sinterklaas is vroeg dit jaar

Sinterklaas is vroeg dit jaar…

Vanmiddag al een deel van de pakjes gedaan aangezien de oudste zoon vanavond weer richting z’n moeder ging!!

Hij “zeurde” al een tijdje om een “vet horloge met stalen band én waar hij het uurwerk van kon zien.

Op 12 jarige leeftijd zo horlogeminded zijn, moet je dat toch positief stimuleren/belonen!

En als dan zijn reactie priceless is… dan tovert ie een onwijs grote glimlach op het gezicht van deze trotse papa!

58 likes

Ik zou die foto even een beetje bijsnijden zodat er niet teveel naam in staat… @25tien

Regardless. Mooi en zo te merken geslaagd cadeau.

2 likes

Prachtig horloge!

2 likes

Heb jij onze Johan zijn profiel nog nooit bekeken. :joy:

1 like

Tuurliji niet. Ik kijk geen profielen van mannen… alleen jonge dames :heart:.

En die zijn er niet op HF

3 likes

Zijn profiel is afgeschermd :wink: Maar bedankt, erg attent :pray:t3:

Overigens ben ik online redelijk makkelijk te vinden…

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Bedoel je via die website die vanzelf tig keer doorlinkt en waarbij je de melding ‘niet veilig’ krijgt? :face_with_raised_eyebrow:

:+1:

En heeft hij nog niet eens de DWW gezien die hij voor pakjesavond krijgt! :ok_hand:

2 likes

Komt ie deze week al binnen dan? :wink:

1 like

Dat is een goede vraag :thinking:

1 like

Ik was serieus naar jouw post aan het zoeken na het lezen van een ander topic van iemand… Wat een prachtig horloge heb je voor je zoon gekozen!

Jemig inderdaad zeg.
@25tien, als je profiel echt wijst naar je zakelijke website, zou ik toch nog even naar mijn website kijken. Ik zie heel even iets van coaching ofzo, gevolgd door een 5-tal redirects en kwam uit op de gadgetfabriek?

Ik krijg een Trojan waarschuwing.
Misschien even je hosting partner bellen @25tien

1 like

Gaaf horloge :ok_hand:

1 like

Op welke website? :wink:

Ik ga meteen even schakelen, want dat is niet de bedoeling! Thanks voor de waarschuwing!

25tien

Of geef je tegenwoordig ook paardrij lessen? Trojan paardrijlessen?

1 like

:joy::joy::joy::joy:

De enige connectie met een paard die ik heb, is als ie als rookvlees op m’n brood ligt :wink:

2 likes

Dan proberen ze je nu terug te pakken

1 like