Mijn eerste Rus, een Vostok Amphibia, rechtstreeks bij Dave Murphy, de bezelkoning vandaan! B)- Voorzien van zijn Amerikaanse bezel en door mij zelf uitgezochte Chinese massieve armband en vervolgens gestraald. Het is mijns inziens een zeer geslaagde combinatie geworden! Hierbij de foto’s die Dave zelf heeft gemaakt, mijn eigen foto’s zijn door het druilerige en vochtige weer van vandaag niet echt geslaagd. 1 Ding is zeker, dit is vast niet mijn laatste Rus!
Mijn eerste Rus, een Vostok Amphibia, rechtstreeks
bij Dave Murphy, de bezelkoning vandaan! B)-
Voorzien van zijn Amerikaanse bezel en door mij
zelf uitgezochte Chinese massieve armband en
vervolgens gestraald. Het is mijns inziens een
zeer geslaagde combinatie geworden! Hierbij de
foto’s die Dave zelf heeft gemaakt, mijn eigen
foto’s zijn door het druilerige en vochtige weer
van vandaag niet echt geslaagd. 1 Ding is zeker,
dit is vast niet mijn laatste Rus!
Chinese armband komt van eBay verkoper “Kingsbay” maar ik heb er ook een van “1988show”(zwarte, 24 mm versie). De ene keer is deze goedkoper, dan weer de andere. Verschillen zijn ‘peanuts’, zo tussen iets onder € 14 en € 15. Allemaal goed vol rvs (weet niet of het ‘316’ is), maar gratis verzending, dus je hebt goed spul voor weinig geld.Volgens mij komt het van een Chinese fabriek die zich “Zhuolei” noemt, ik heb inmiddels een hele zwik verschillende van dat merk en bevalt erg goed. Misschien werkt de clip iets minder soepel van dit model dan je zou hopen, vergeleken bij een duurder merk, maar dan spreek je gemakkelijk van 3 tot 4 keer zoveel. We moeten allemaal op de kleintjes letten.
Een Rus met een Amerikaans accent, een Chinese
band, en samengesteld door een laaglander.
Cool :)-D