Sinterklaas (kleine)kado ideeen

Dag mensen,

Misschien een gekke vraag, maar de Sint en de Kerstman komen deze maand weer langs. Ikzelf, maar ook mijn vrouw heeft geen idee wat ze moet geven. Hebben jullie nog leuke kleine kado ideeen die ik op mijn lijstje kan zetten? Gadgets, boeken, gereedschap bijvoorbeeld? Horloge gerelateerd uiteraard.

1 like

Dumet springbar tool, misschien al eens over gelezen hier op het forum?

12 likes

Haha, ja word ik mee plat gegooid!

1 like

Voor kerst 2024 misschien. :joy_cat:

12 likes

Dat zei die er niet bij hè :smirk:

1 like

Dit had ik vorig jaar gehad:

2 likes

Dank je! Ja heb ik ook inmiddels. Staat in de kast te shinen.

1 like

Typewriter Inspired Mechanical Keyboard® – QWERKYWRITER®

(gezien in een ander topic, weet zo niet meer welke)

1 like

Is het wat dat boek? Ben bang dat het weer voor niks thuis ligt. Heb hier twee Basel World Brand boeken liggen van 2016 en 2017, maar doe er eigenlijk niks mee. Is het een interessant boek of ook meer een kijk boek?

1 like

Ik vind het vooral een beetje een “show” boek. Staat mooi in de kast. Staan ook interessante verhalen en foto’s in, maar is toch een beetje voor de heb.

2 likes

Er staan interessante verhalen in. Veel leuke plaatjes ook. Niet een boek die je wekelijks even doorbladert, maar ben er nog steeds blij mee. :sunglasses:

1 like

2 likes

Kerst 2022 zeker. 2021 gaat krap worden. Q1 2022 is alles geleverd als de prognose klopt.

En ja, als de prognose klopt. Dit is een schatting op basis van zo’n 90 gemaakte exemplaren

1 like

Ook leuk voor je eigen NA-foto’s en filmpjes :slightly_smiling_face:

2 likes

image
Handig voor op reis ,en het zijn de kosten niet.

Meestal zit er hier wel een abonnement voor ‘watching’ onder de boom :grin:

1 like

Misschien een puzzel of een leuke strip . Volgens mij heeft @Jurk er nog wat van :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: oh zie nu pas dat het voor sinterklaas moet zijn pffff

1 like

Goeie!

1 like

Ik zal je vertellen dat ik het blad nog niet kende… is het wat?