Sinterklaas was een dag te vroeg

2 pakketten uit Japan:

Twee blauwe titanium Samurais. De Samurai (zowel titanium als staal) wordt niet meer gemaakt, dus ik ben blij ze nog te pakken gekregen te hebben.

En de nieuwste Dark monster…

Even snel foto’s geschoten, ik maak nog betere.

Volgens mij komt sinterklaas bij jou het hele jaar door.:wink:

De Sint droeg duidelijk geen Seiko als tie een dag te vroeg was :smiley:
Mooie aanwinsten!

mvg, Frans

Volgens mij is Rob Sinterklaas…

Jij bent kennelijk afgelopen jaar erg braaf geweest, Rob!! :wink:
Die Dark Monster…, wow! ::o

Heb je trouwens enig idee waarom Seiko de titanium Samurai niet meer maakt?

Mooie aanwinsten !

Hoi Paul,

Geen idee, ook de stalen Samurais worden niet meer gemaakt.

Vermoeden op de internationale fora is dat Seiko de boel aan het herpositioneren is.
Kijk naar de SNZF-reeks. Die worden steeds betaalbaarder, nog even en ik kan ze voor 150 euro verkopen (er moeten nog wat meer aanbieders komen).
Geen echte duikers: 100 meter, 7236 uurwerk, mini-sumo en mini-monsters.

De 200 meter duikers zullen er in de huidige vorm uitgaan.
Er komt een hoger segment 200 meter duikers, daar komt het 6r15 uurwerk in (wat een heel erg mooi uurwerk is!); nadeel is dat die meteen de 500 euro passeren. Ik heb de eerste al gezien en vind ze niet zo mooi (SBDC007 and SBDC009).

Maar hou je vast :slight_smile:
Seiko heeft een re-issue van de oude sportsduikers gemaakt, die zijn vorig jaar in Japan verkocht (hele lage aantallen), de SBSS-serie:

Laat daar nu een 7s36 uurwerk in zitten :wink:
En laat ik nu net een paar van die wijzerplaten besteld hebben :smiley: :smiley:
Dan snap je wel wat voor mooie modificaties eraan zitten te komen…

Balen dat de samurai eruit gaat. Kwam op ebay een paar nieuwe witte tegen die vrij hoog op mijn wenselijstje staat heb deze alleen vanwege andere prioriteiten even voorbij laten gaan. Begrijp nu dat dit wel eens mijn laatste kans geweest kan zijn.

Die re-issue vind ik overgens ook zeker niet verkeerd!

prachtig dit sinterklaas geschenk ik hoop dat de goed heilig man mij ook een mooi pakketje afleverd veel plezier die paarse is echt prachtig gr hans

Wederom erg fraai (tu)

Veel uitpak-en weer inpak, en weer uitpak etc. plezier

Groeten,

Martni

Mooie klokjes! Seiko blijft top! (tu)

Leuk dat de Sint langs kwam :slight_smile:
Maar toch vreemd dat het een Japanse hulpsinterklaas was …

wow … das niet verkeerd … (tu)

Mooi spul, de Sint heeft wat met je als dat zo bekijk:)

Zeg, als er dan nog geen Seiko museum inzit, is het dan geen slecht idee om een apart Seiko gedeelte op dit forum te maken?
Er komt zoveel van langs. Dan hoeven onze Seikofielen niet eerst door al die andere topics te wroeten om bij hun dagelijkse portie Seiko-stuff te geraken;)
Henrik, wat denk je ervan?

Ziet er goed uit…