Afgelopen week via een ander kanaal m’n eerste Baltic horloge aangeschaft. Hierbij op zoek gegaan naar een BOR bracelet van Baltic, en stuite toen op de HMS002 van Baltic met BOR bracelet die @sivari hier op het forum had aangeboden. Kort contact gehad waarbij @sivari zeer snel reageerde, een duidelijk filmpje van de staat van het horloge toestuurde en we snel tot een deal zijn gekomen. Met dank aan de vlotte afwikkeling en het goed inpakken, het horloge al snel in goede staat mogen ontvangen. Al met al een super ervaring, nogmaals dank @sivari.
Dankjewel Wesley, voor de prettige communicatie en snelle betaling. Ik wens je veel plezier met het horloge, de BOR bracelet is ongeëvenaard.
Al eerder een zeer prettige ervaring gehad met Simon bij de overdracht van een Grand Seiko. Hierbij alsnog een review. Maar vooral ook omdat ik vandaag als totale verrassing een zeer leuk presentje in m’n brievenbus vond. Wordt zeer gewaardeerd (zeker als jazz liefhebber). Dank Simon!
Graag gedaan @daffie ! En natuurlijk had ik de GS om de pols toen ik ‘m in je brievenbus stopte, geweldig horloge!
Super…erg leuk dat ie zo goed bevalt.
Vandaag een overdracht gehad van een BB54. Simon deed 's ochtends een bod en stond 's middags in Zwolle om hem op te halen.
Hele fijne vent om zaken mee te doen. Duidelijk een liefhebber. Dank voor het gezellige gesprek Simon en ik wens je heel veel plezier toe met de BB54!
Ik zou zeer zeker nog een keer zaken met Simon doen als de kans zich voordeed.
Was zeer gezellig en het horloge is prachtig!
Dankjewel Joost