Sixsome horlogeklokje

  •                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Bij mij staat hij gewoon op m'n buro,
    

deze Angelus sixsome by Tiffany&Co.

Ene Rapper genaamd William van de Black Eyed Peas draagt 'm als polshorloge met bijpassende gehoorapparaat ?

Proest LOL!

Geweldig, daar heb ik ook wel oren naar. :D:D

Misschien weer een leuk klusje voor de gecertificeerde knutselaar om de Angelus wat te pimpen!

Haha, doe mij die van jou maar!

:smiley: :smiley: LOL; dat gehoorapparaat maakt het echt helemaal af, wat een giller! :smiley:

Persoonlijk zie ik trouwens liever Fergie van de Black Eyed Peas, geen idee wat voor horloge die draagt, want ik let nooit zo op haar polsen als ze op TV voorbijkomt :wink:

Groet,
Paul

Hoi Andre.
Vind die van jou toch mooier.
Misschien aan een halsband?.

Groeten,
JohnSr

nou voor een rapper toch best smaak, met een " angelus" om de pols :wink:

Andre,

Kan niet wachten om jouw foto’s te zien…Paul K kan er vast wel weer iets moois van maken voor jou!

Waar ik ook zeer benieuwd naar ben is hoe jouw hoedje staat. Is die ook te klein! En last but not least…zijn die hoortoestellen te koop bij die zaak waar Wileke Alberti (die vreselijk irritante) reclame voor maakt?

Huh…wat zeg je? Ik hoor je niet!

Ik heb 'm op het toilet staan.

:smiley: