Sj44k

Horloge verkocht aan @sj44k. Snel tot een deal gekomen, nog sneller was het bedrag overgemaakt :+1:t2:. Prettige communicatie. Fijne deal.

Thanks :+1:t2::+1:t2:

1 like

Vandaag heeft @sj44k mijn watch winder opgehaald. Goede en snelle communicatie, betaling was direct geregeld. Zeker een aanrader!

Veel plezier ermee!

1 like

@sj44k zocht een bandje waar ik hem aan kon helpen.
Zeer prettig contact en snelle afhandeling.
Dit maakt het forum mooi wat mij betreft.
Dank sj44k

1 like

@sj44k heeft een leuk Swatch project van me overgenomen. Prettige communicatie, snelle actie, aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @sj44k. Aardige vent met een behoorlijke verstand van zaken. Erg fijn om zaken mee te doen. Zeker een aanrader. :+1:t3:

1 like

Eergister mijn Hamilton verkocht aan @sj44k.
Vlotte, eerlijke en prettige communicatie.
Daarnaast was de afhandeling een gezellige overdracht.
Aanrader om mee te dealen.

1 like

Ronduit een topkerel, kan zakendoen met hem enkel maar aanbevelen. Zeer vlotte deal gesloten, heel correcte en vlotte communicatie en hij is het horloge dezelfde dag nog komen ophalen.

Ik kan mij geen betere ervaring inbeelden. A+++! :+1:

Bedankt ook voor de leuke babbel, @sj44k, ik vond het ontzettend gezellig. Een leuke bijwerking van deze hobby is dat je zoveel fijne mensen leert kennen!

1 like

Sjaak heeft de inmiddels al bijna legendarische Durand van mij overgenomen.
Snelle deal. Dank! Fijn zaken doen. Aanrader dus.

1 like

Vorige week een horloge aan @sj44k verkocht. Soepele communicatie , en afgesproken op zijn verjaardag… wat een mooi kado :tada: Geniet van het horloge !

1 like

@sj44k geholpen aan één van z’n zoekertjes.
Prima partner om mee te handelen. Netjes en correct in het contact en fijne overdracht. Man van z’n woord en komt op tijd. Hulde…

1 like