Onderhand alweer twee weken geleden een horloge verkocht aan @Sjaak. Toch vond ik het de moeite waard mijn ervaring nog even te delen!
Na prettige communicatie met Sjaak hebben wij gezellig langs de Mac afgesproken om het horloge persoonlijk aan hem te overhandigen; vriendelijk persoon met een goede smaak voor horloges! Snelle overeenkomst en betaling, kortom; geen enkele reden om te twijfelen over een deal met Sjaak!
Fijne deal gemaakt met @Sjaak. Niet alleen als koper maar ook als verkoper is Sjaak een heel aangename partij. Fijne communicatie, nette prijs en razendsnel verstuurd. Dank!
Hoog tijd dat ik hier nog even een reactie plaats na mijn deal met @Sjaak Een paar weken geleden een Vostok zomerklatser van Sjaak overgenomen voor een meer dan schappelijke prijs, in no time in de bus, en toen ik heel even in de " foutieve “veronderstelling verkeerde dat er iets mis was met het horloge heeft Sjaak meteen mee naar een oplossing gezocht " en gevonden” @Sjaak Een genoegen om iets van je over te nemen.
Ik kijk uit naar de volgende deal met je.
Nog even een fotootje van de Vostok met haar nieuwe band.
Hele vlotte deal gedaan met @Sjaak en zeer tevreden met het horloge. Een zeer professionele communicatie ging voor aan een bliksemsnelle verzending van een bomb-proof verpakt pakketje. Ronduit top dus, ten zeerste aan te raden.
Van @Sjaak een zeer mooie Seiko kinetic voor een schappelijke prijs overgenomen. Communicatie en afhandeling verliepen zeer aangenaam. Gecombineerd met de ontvangst van een mooi en elegant horloge kan ik niet anders zeggen dat deze aankoop een succes was.