Horloge verkocht aan @Sjaak
Snelle deal, prettige communicatie en betaling binnen enkele minuten:grin:
Bedankt Sjaak en veel plezier van de Orca
Mooie Squale verkocht aan @Sjaak vriendelijk contact en razendsnelle betaling. Fijne terugkoppeling bij ontvangst dus helemaal prima
Van Sjaak een mooie Representor van Brunmontagne over genomen.
Sympathiek lid en prettig gesprek. Communicatie liep lekker vlot en kwam netjes Bomproof binnen.
Dank Sjaak voor deze leuke deal
Ik heb een prachtig horloge van @Sjaak mogen overnemen! Daarbij nam Sjaak mijn inruil omdat hij me de mooie Squale echt gunde.
Sjaak, ontzettend bedankt, ik ben er heel blij mee!
Weer een mooi horloge van Sjaak binnen.
Snelle verzending en bomproof verpakt.
Zealande strap voor Black Bay 58 Blue overgenomen van @Sjaak.
Heldere communicatie, netjes verpakt en snel verzonden.
Aanrader!
Horloge verkocht aan Sjaak, snelle communicatie en nog snellere betaling.
Helemaal top zaken doen met Sjaak.
Gisteren een mooi horloge overgenomen van @Sjaak. Aardige sociale kerel en deal snel gesloten. Dank voor de prettige communicatie en tot de volgende keer
Een eigenlijk nieuwe Oris mogen kopen van Sjaak. We hadden al eerder zaken gedaan en dus vertrouwd. Horloge werd snel en bomproof verzonden. Hulde.
Een warm aanbevolen HF’er om met een gerust hart wat van te kopen
Vandaag een mooie casio mudmaster verkocht.
Een snelle afhandeling en een goede communicatie.
Zeker een aanrader.
Mijn horloge voor de zomer van 2025 is binnen. Dank je wel @Sjaak
Ik zeg 5 sterren voor deze top verkoper
@Sjaak een bandje mogen verkopen. Dikke prima! Vlotte communicatie, snelle betaling en terugkoppeling van ontvangst. Een vijf sterren deal.
Veel plezier met de band Sjaak en tot een volgende.
Mijn HGP Commando aan @Sjaak verkocht.
Vlotte deal, net bod ontvangen en snel rond. Nog sneller betaald en zeer prettige communicatie.
Zeer zeker een aanrader en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Horloge gekocht van @Sjaak, goed om met hem zaken te doen snelle reacties per PB en het horloge was bom proof verzonden.
Prima zaken doen met Sjaak
Mijn Turtle verkocht aan @Sjaak .
Snelle afhandeling en betaling.
Prettige communicatie en elkaar op de hoogte houden van verzenden en ontvangst.
Een aanrader wat mij betreft
Fijne ruildeal met Sjaak gemaakt. Omdat we beide erg druk waren is er gecommuniceerd via hf, whatsapp en per telefoon. Voor ons werkte het prima en zonder meet en greet voelde het vertrouwd. Ben ik in de buurt Sjaak dan weet ik je te vinden voor een kopje koffie.
Kan iedereen aanraden om met Sjaak zaken te doen. Betrouwbaar en komt zijn afspraken na
@Sjaak heeft een horloge van mij overgenomen. Fijne communicatie en de betaling was zo snel als het geluid.
Aanrader