Heb een bandje van Sjaak overgenomen. Het bandje was keurig zoals beschreven, inclusief een klein schoonheidsfoutje zoals Sjaak al netjes had aangegeven, dus daarvan was ik op de hoogte. En als bonus lag 'ie de dag na betaling al op de mat, dus lekker snel verzonden. Prima ervaring dus ![]()
@Sjaak zocht een specifieke G-shock, die had ik niet beschikbaar maar wel een nieuw exemplaar uit dezelfde range. Na prettige communicatie op en neer kwam het vlot tot een goede deal. Snel betaald en meteen een reactie toen het horloge was aangekomen. Doe met een gerust hart zaken. Bedankt Sjaak. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgelopen weekend een best wel spontane aankoop gedaan bij @Sjaak! Ik had niks nodig, maar ja … zoals dat gaat zie je ineens an offer you can’t refuse. ![]()
Sjaak had een nagenoeg nieuwe Citizen Tsuki-Yomi koop staan. Dezelfde uitvoering heb ik zelf al eerder gehad. Vlak na de verkoop van mijnes begon het toen al snel weer te kriebelen want dit is gewoon een ontzettend leuk ding. Blij dus dat ik deze mocht/kon overnemen.
Het was een onzettend vlotte deal, met heel prettige communicatie zoals ik Sjaak ook op 't forum zie acteren. Het pakketje lag vanmorgen bomproof verpakt bij het afgesproken pakketpunt van PostNL. Alles er keurig bij, zoals ook aangegeven in de advertentie. Kortom, weer een vijf sterren ervaring! Aanrader
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel Sjaak en wie weet, tot de volgende.