Sjoepert

Enkele nieuwe bandjes overgenomen van @Sjoepert. Helemaal top en mega snel in de bus :ok_hand: Tnx

2 likes

Een nieuwe H-link bracelet voor de Sinn 104 overgenomen van Youp / @Sjoepert
Exact zoals omschreven, nieuw in de plasticjes en netjes en stevig verpakt verzonden.
Top kerel en zeker een aanrader! Nogmaals dank Youp.

1 like

Snelle en makkelijke deal met @Sjoepert . Aanrader!
Bedankt Youp. Veel plezier met de Bulova. :+1:

1 like

Idem hier, twee bandjes overnomen van Youp, prima deal en dito communicatie :+1:t2:

1 like

Gisteren een Junghans van @Sjoepert overgenomen. Helemaal niks te klagen, reageert snel en correct, daar kun je met een gerust hart iets van kopen/aan verkopen. Ik had zelf nog wat moeite met de wekker, maar ook daar had ie begrip voor… Bedankt!

1 like

Vandaag een impulsaankoopje gedaan en de mooie Bulova Surveyor van Youp @Sjoepert overgenomen. Erg blij om weer een 262 kHz te mogen dragen! Ik kon het horloge direct komen ophalen en het contact was verder vriendelijk en vlot te noemen. Prima ervaring dus. :slight_smile: :+1:

2 likes

Horloge verkocht aan Youp! Een vlotte deal, zo 1 zoals het hoort! Nette communicatie en snelle betaling. A+++
Veel plezier met de Oris @Sjoepert !!!

1 like

Oris gekocht: snel, beleefd, vriendelijk en realistisch. Goed verpakt en snelle levering ook.

Top Youp!

2 likes

Deal gemaakt met Youp. Vlot, vriendelijk een verkoop zoals we het allemaal zouden wensen. Graag tot een volgende keer.

1 like

Leuk Geckota bandje overgenomen van Youp @Sjoepert voor de Steinhart Marine. Mooi en kwalitatief goed bandje voor een goede prijs. Netjes verpakt. Alles naar wens. :slight_smile: :+1:

1 like

Squale overgenomen van @Sjoepert. Duidelijke communicatie. vriendelijk. top gozer bedankt. :+1::+1::+1::+1:

1 like

CW Trident overgenomen van @Sjoepert. Nette communicatie en valt mee te onderhandelen. Horloge was echt fantastisch ingepakt! Thanks kerel ben er blij mee.

1 like

Sjoepery heeft een horloge van mij overgenomen. Nette en snelle communicatie en ditto afhandeling. Aanrader.

1 like

Thanks voor de soepele deal @Sjoepert !

1 like

De Meraud Bonaire verkocht aan @Sjoepert met een hele leuke en fijne afwikkeling!

Sjoepert, dank en geniet ervan! :ok_hand:

1 like

Gisteren een prachtig horloge bij Youp opgehaald. Lekker vlotte communicatie en snel tot actie gekomen. :+1:

1 like

Aangezien mijn trustlevel het nu toe laat:

Meraud overgenomen van @Sjoepert. Geen gedoe, neemt de tijd en horloge zoals omschreven. Het was zeer prettig om met een echte liefhebber te zitten.

1 like

Horloge gekocht van @Sjoepert , prima transactie, horloge is helemaal zoals beschreven, bedankt en graag tot een volgende keer!

1 like

Geruime tijd geleden een horlogebandje overgenomen van @Sjoepert.

Na een heldere communicatie het bandje in goede orde per post ontvangen.

1 like

Opnieuw een zeer prettige ervaring gehad met @Sjoepert. Een net bod en een bijzonder snelle deal! Warm aanbevolen. :smile: :+1:

1 like