Sjoepert

Van @Sjoepert twee hele nette bandjes overgenomen. Koop was snel geregeld en de communicatie uitstekend. Topper. Nog bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan Sjoepert. Prima verlopen, snelle deal en snel betaald. Aan te raden!

1 like

Zojuist van @Sjoepert een splinternieuwe Padi Turtle overgenomen, lekker in de buurt dus even opgepikt :smile:

Graag tot een volgende keer! Aanrader :ok_hand:

2 likes

Seiko overgenomen, ging super! Aanrader.

1 like

Bandje verkocht aan Sjoepert, Alles uitstekend verlopen

1 like

Horloge verkocht aan Sjoepert, prettige deal en leuk gesprek over onze hobby :+1:

1 like

Recent een mooie mesh band overgenomen van @Sjoepert en spinnend tevreden. Vlotte deal, goed verpakt en kwaliteit boven alle verwachtingen! Dank voor de deal Youp en anytime again!:+1:

1 like

Je kunt nog ouderwets overleggen met Youri @Sjoepert, ook als het door hem gekochte bandje fouten blijkt te hebben, die ik niet kende. Keurige communicatie en hij krijgt zijn geld gewoon terug. Zo zie je maar weer: handelen op dit forum is prima. Ook als het een keer niet aan de verwachtingen voldoet. Tot een volgende keer!

1 like

Gisteren met Youp @Sjoepert een fijne babbel gehad op een terrasje. Zeer fijne, eerlijke en vlotte kerel. En oh ja, de Oris had hij ook bij. Nette staat en compleet zoals beschreven. Aanrader!
Hopelijk tot een volgende keer!

1 like

Band aan @Sjoepert verkocht. Prima en snelle deal, goed zaken doen zo!

1 like

Van @sjoepert een watch roll overgenomen. Goede communicatie en vlotte verzending. Prima deal.

1 like

Vorige week twee Ko-banden van Youp overgenomen. Leuk contact gehad en een vlotte deal. Ik ben dik tevreden. Een aanrader op ons forum. Youp bedankt!

1 like

Een nieuw Morellato bandje van Sjoepert gekocht. Prima afhandeling en keurig verpakt.
Prima deal.

1 like

Bandje overgenomen van @Sjoepert Alles snel en correct.

Aanrader!

1 like

Gisteren bandje ontvangen van @Sjoepert. Wederom vlotte en snelle communicatie, zowel als verzending!
Topper :+1:

1 like

Snelle en correcte communicatie.
Aanradar!

1 like

Tijdje geleden alweer maar Youp had nog een review van mij tegoed.

Onlangs had @Sjoepert een Seiko Mod van mij overgenomen. Helaas voldeed deze niet aan de verwachtingen. Na zeer prettig contact over en weer zijn wij samen tot een goede oplossing gekomen, ook met hulp van vorige eigenaren. Waar een klein forum groot in kan zijn!

Youp is een absolute aanrader en een zeer sympathiek lid! Graag tot een volgende keer :+1:

1 like

Mooie horlogeband overgenomen van @Sjoepert . Vlotte communicatie en afhandeling. Top!!

1 like

Perlon bandje gekocht van @Sjoepert. Snel en probleemloos en mooi product! Prima.

1 like

Mooi horloge gekocht van @sjoepert dat er in het echt nog beter uitzag dan op zijn foto’s in de advertentie. Hij was zelfs zo aardig om de overdracht op zijn werk te organiseren. Aanrader!
(Oh ja, en waanzinnig bomb-proof verpakken kan die ook…}

1 like