Sjoerds foto galerij

Jaloersmakende foto’s op je insta. Gaaf hoor.:+1:t2:

1 like

Dankje! Combinatie van een degelijke camera en lang oefenen haha :wink:

1 like

Ik heb niks met Insta (Jaja, #Boomer:sunglasses:) dus leuk dat je ze ook hier plaatst! Leuke plaatjes. :ok_hand:

4 likes

Gevolgd. Mooie foto’s. Sfeervol.

1 like

Ik ken je natuurlijk al wat langer Sjoerd, maar leuk dat je ook hier wat actiever gaat worden! En je foto’s zijn top, maar dat was mij al bekend.

2 likes

Instafamous, super enorm gaaf man

1 like

Haha begrijpelijk! Thx!

Dankje! En ja klopt sfeer is altijd belangrijk voor me. Probeer iedere foto zo sfeervol mogelijk te maken.

1 like

Thanks Marck, en ook leuk dat jij nu hier wat actiever bent :wink:

1 like

Haha niet echt famous. Maar dankje!

Hé, uit nieuwsgierigheid, waarom loop jij met twee messen op zak? Ik heb altijd een herdertje of opinelletje in de laptoptas of auto slingeren, maar twee heb ik er nooit op zak hoeven hebben. :slight_smile:

Dat gezegd vind ik dat er een paar zeer aardige foto’s bij zitten, maar zodra de hand in beeld komt wordt het allemaal minder sterk. De stillevens spreken mij veel meer aan.

Haha tja in eerste instantie ben ik eigenlijk een zakmes verzamelaar. Pas later ben ik ook horloges gaan verzamelen. Het rechter mes is een vrij dure van 400. Die victorinox is maar 40. Die gebruik ik ietsjes meer als een soort van “beater”. Ook heeft die victorinox allemaal functies die een normaal zakmes of Opinel niet heeft. Zoals een schaar, pincet, tandenstoker, nagelvijl etc… Daarom draag ik beide zodat ik altijd het juiste gereedschap voor de job heb

2 likes

Tsja. Ik heb altijd een credit card voor alles wat ik met een mes niet kan. :grin:

2 likes

Haha tja whatever floats your boat toch :wink: Ik werk echter bij de grootste webshop van Europa op het gebied van (onder andere) zakmessen. Als ik een pakje open met mijn sleutels schaam ik me een beetje :joy:

5 likes

Nice! Sebenza voor de heb keur ik ook goed :+1::smile:

1 like

Bijzonder, foto vanuit de goot genomen? :sunglasses:

1 like

Haha vaak wel :wink:

1 like

Ben maar gaan volgen.

1 like

…en toen kwam er een bus langs :sob:

1 like

Heb wel eens een woedende bewoner gehad die dacht dat ik zijn huis aan het fotograferen was :sweat_smile:

1 like