Sjoerds foto galerij

Apeldoorn? :grin:

Yes sir

1 like

Meer dan goeie tent. Je kunt mij tot je net promoters rekenen. :slight_smile: Ik heb daar meer dan een paar keukenmessen weg, een paar snijplanken en m’n favoriete slijpoplossing (Spyderco). In de tijd dat je daar nog kon afhalen ben ik er één keer geweest. Ik waardeer jullie informatie over staalsoorten ook heel erg. Hulde!

Punt is alleen dat zoals ik voor m’n messen zorg, de volgende aankoop pas in 2040 gaat zijn of zo. :slight_smile:

Nice tof om te horen! Kleine wereld is het eigenlijk he haha. En trouwens je kan nog steeds langskomen om dingen af te halen of te bekijken hoor. Altijd welkom!

1 like

Deze weer om voor vandaag!

2 likes

Ha @SjoerdS ik ben sinds een tijdje met zakmessen bezig en vanuit jullie webshop kwam ik al op je Instagram account uit. Je maakt inderdaad mooie foto’s. Leuk om je ook hier langs te zien komen :+1:t2:

Ps. Ik heb die zwarte Victorinox Executive op mijn sleutelbos en ik zou een Sebenza graag eens proberen. Gisteren nog een bestelling binnen gekomen met een Pioneer en wat stropping materiaal :innocent:

Tof! Leuk om te horen. De Pioneer en Executive zijn geweldige zakmessen. Wat die Sebenza betreft kun je altijd eens langs komen in de showroom als je in Apeldoorn bent. Of een keer naar een beurs als de DKE show komen

1 like

Mooie foto en mooie stad!
Grt uit Deventer😁

Wat foto’s van mijn nieuwe Tudor Black Bay Black

5 likes

Mooie foto’s hoor. Om ze echt brochure waardig te maken, zou ik de tijd nog op 10:10u zetten.