Sjoesbal

Hamilton overgenomen van @Sjoesbal. Vlotte en vriendelijke communicatie.
Ook nog snel verzonden en horloge is in top staat!

Dank Patrick en graag tot een volgende keer!

1 like

Een mooie deal kunnen maken met @Sjoesbal.
Horloge was zoals omschreven en sneller in huis dan verwacht. Nogmaals bedankt! :ok_hand:t3:

1 like

Horloge overgenomen van @Sjoesbal. Alles volgens afspraak, uitstekend verpakt en horloge precies zoals omschreven. Zeker een aanrader!

1 like

Prettige deal met Patrick, vriendelijke en vlotte communicatie. Voor herhaling vatbaar, graag tot nog eens :+1:

1 like

Goed en snel zaken doen…aanrader dus.

1 like

Gisteren een tweetal horloges overgenomen van @Sjoesbal en dat werd zoals voorheen weer heel gezellig. Absoluut aan te raden. Weet veel van horloges en is fair met de prijs!

1 like

(ik ben er laat mee, nu pas gezien hoe belangrijk deze reputatie-kanalen zijn).
In Aug '17 een vlotte transactie gehad

1 like

Vandaag heb ik @Sjoesbal ontmoet en ik heb een Omega SMPc overgenomen. Het was een aparte afspraak wegens de Corona tijd (geen hand geven en afstand houden…) maar het was een zeer prettige kennismaking met een mede horlogeliefhebber.

Patrick is een fijn persoon om zaken mee te doen, snelle communicatie en goede duidelijke foto’s. Een aanrader!

1 like

Vandaag de Hamilton van @Sjoesbal ontvangen via de post.
Horloge volledig zoals beschreven en zeer goed ingepakt!

Fijne communicatie en snelle afhandeling. Een aangename deal!

1 like

Vandaag bij @Sjoesbal een horloge afgehaald. Vriendelijk, gastvrij, had niet veel tijd maar nam toch de tijd om een gesprek te voeren. Enthousiast en intelligent om een fijn gesprek mee te voeren over horloges en andere onderwerpen.

Ik kan deze man niet genoeg bedanken en waarderen.

1 like

Citizen van @Sjoesbal mogen ontvangen vandaag…bomvrij verpakt en in de staat zoals beschreven :ok_hand:t2:

Aanrader om zaken mee te doen! Nogmaals bedankt @Sjoesbal :+1:t2::smiley:

1 like

Ook ik had een leuke deal met @Sjoesbal. Horloge was in mooie staat, bomproof verpakt, snel verzonden. Met een leuke, vlotte communicatie er bovenop. Bedankt!

1 like

Alpinist van @Sjoesbal gekocht, alles voortreffelijk verlopen. Horloge zoals omschreven.

Bedankt.

1 like

Mooi horloge van @Sjoesbal gekocht. Hij was zelfs bereid me een stuk tegemoet te rijden voor een persoonlijke deal :+1: goed excuus ook om even over horloges te kletsen met een kop koffie er bij.

Aanrader om zaken mee te doen binnen het forum wat mij betreft.

Een z.g.a.n. Squale 1521 blasted blue overgenomen van Patrick. Leuke deal en ook nog een paar extra Zulu bandjes erbij gekregen.

Vlotte reacties, snel afgehandeld en snelle verzending.

Dank Patrick!

1 like

Een mooie Hamilton overgenomen van @Sjoesbal. We kwamen snel een prijs overeen incl. verzending. Voor dat geld is hij het horloge uiteindelijk zelfs komen brengen!

Thanks!!

1 like

Vandaag m’n SBGN005 verkocht aan Patrick, super fijne communicatie, snel handelen en een prettige verkoop. Top ervaring!

1 like

Ik heb vandaag diezelfde SBGN overgenomen. Ik werd hartelijk ontvangen op z’n werk, mocht alles rustig bekijken, we hebben nog even gekletst over horloges en we waren het snel eens over de prijs.

Fijn contact en prettig handelen: top en aanrader!

1 like

Een horloge verkocht aan Patrick @Sjoesbal
Prettige communicatie en een persoonlijke overdracht. Top!