Sjoesbal

Een Aevig Huldra gekocht van @Sjoesbal. Snelle en correcte communicatie! Het horloge was precies zoals beschreven! Heel fijn om zaken mee te doen! Top👍

1 like

Een leuke deal met Patrick gemaakt. Goede communicatie en een mooi horloge. Nogmaals dank en wie weet treffen we elkaar nog met flipperen​:wink::+1:

1 like

Vandaag afgesproken met Patrick. Erg aardig en het gesprek via HF en whatsapp liepen vlot. Zeker een aanrader. 10/10!!

1 like

Afgelopen week een klokje overgenomen van @Sjoesbal , mooi gaaf klokje ,voor een heel mooi prijsje , voordat ik het geld had overgemaakt , was het al op de bus , en de volgende dag al op de deurmat ! helemaal Top :thumbsup: een zeer snelle deal!!!:ok_hand: Bedankt Patrick

2 likes

Vandaag een horloge verkocht aan Patrick @Sjoesbal , zeer vriendelijke persoon die zijn afspraken nakomt en waar met gemak zaken mee gedaan kan worden.

Wat mij betreft een aanrader! :+1: :+1: :+1:

1 like

Mooie band overgenomen van @Sjoesbal. Correct en vriendelijk, wat wil een mens nog meer ? Bedankt, Patrick !

1 like

Rubber zulu overgenomen van @Sjoesbal

Vandaag op de mat met extra pushpins en poetsdoek :grin::+1:

1 like

Snel een serieuze fijne deal met @Sjoesbal gemaakt!
Graag weer!!!

1 like

Deze week horloge gekocht van Patrick, helemaal top, zeker voor herhaling vatbaar.

Fijne deal met Patrick a.k.a. @Sjoesbal, die als service het horloge ook nog kwam brengen! In alle opzichten top en aanrader dus! :+1:

1 like

Aardige kerel die @Sjoesbal fijn contact en soepele betaling!

1 like

Voor de tweede keer afgesproken met @Sjoesbal. Leuke ruildeal gedaan. Zeker een aanrader. :metal:

Geweldige en snelle communicatie met @Sjoesbal.
Hij stuurde een stap op om eerst te testen of hij past, vervolgens pas het bedrag overgemaakt. Echt service! Mocht hij nog iets krijgen dat ik leuk vind, doe ik graag en met vertrouwen weer zaken!

1 like

Prima dealen met Patrick @Sjoesbal, serieus en doortastend, bedankt!

1 like

Vandaag een prima ruildeal gedaan met Patrick. Heldere communicatie en het horloge voldoet aan de verwachtingen. Aanrader!

1 like

Zulu diver overgenomen van Patrick, vlotte afhandeling en prettige communicatie. Aanrader!

1 like

Ook hier een mooie zuludiver binnen dankzij @Sjoesbal. En zoals vanouds alles weer top! Thnx Patrick! :+1::+1:

1 like

Na zeer vlotte communicatie een deal kunnen sluiten met @Sjoesbal. Erg content mee, gewoon goed.

2 likes

Leuk hoor zulke kopers. Geen gezeur over ruilen of bieden. Gewoon de koop doen en geen gezeur. Dit was de 2e keer wat ik al niet meer wist (ouderdom…) maar de 3e keer doe ik gerust weer. :+1: gouwe gozert.

1 like

@Sjoesbal is een fijne mens, correct over de hele lijn. Zonder twijfelen zaken mee doen!

1 like