Skelet

hallo ik ben op zoek naar een skelet horloge,er was al een topic over maar daar laden niet meer alle foto’s van,dus denk maak nog maar een topic over skelet horloge.

ik zoek een horloge die betaalbaar is,die normaal te dragen is,dus niet dat ik helemaal flip als ik een mini krasje zie,en die goed loopt natuurlijk,en er ook nog eens goed uitziet.

ik heb mijn oog laten vallen op een trias horloge,lijkt me een beetje de kia onder de horloges maar hij ziet er toch heel aardig uit,en is goed betaalbaar.

dus mensen zijn er nog ander optie’s?

ps,hoe haal je krasjes uit een glaasje van een horloge,ik heb mijn zodiac al een beetje beschadigd!

Kijk eens naar een Swatch Ossicilation. ZIt een eta uurwerk in speciaal voor swatch gemaakt.

Qua krasjes moet je eens een tubetje displex kopen bij de telefoonwinkel. Krijg je krasjes er goed mee uit

Zeno heeft ook een aantal mooie modellen. Ik heb zelf deze:

Wordt nog steeds regelmatig aangeboden op Ebay.

zeker mooi horloge,zijn die er ook in staal,ga wel even kijken!

displex ,bedankt,plaatjes van horloge’s zijn welkom :wink:

Hier wat fotos van de swatch



Ja deze is in 3 versies, alle drie gelimiteerd op 300 exemplaren, in wit, zwart en goud.

Floris, toevallig heb ik ook een skeleton. Wellicht niet helemaal wat je zoekt (of juist wel;)), maar hier wat plaatjes:

Misschien kan je hem binnenkort vasthouden…

Groeten, Gerwin

Hallo Gershwin,

Dit noem ik nou een echte skelet.
Voor mij is een skelet de maximum aan materiaal weggehaald en een echte gravure, geen drukwerk.
Dit zijn horloges die hun waarde behouden.

mvg,
Freddy

1 woord : mooi .

bedankt voor de foto’s,mooi die skelet klokkie’s,ben al aan het bieden heb er 1 gezien van rene barton,ziet er ook heel goed uit,raar eigenlijk ik heb nooit een horloge om,nu koop ik laatst een zodiac,het was de bedoeling dat ik die ging dragen ,maar ipv dragen wil ik er een doos bij (bedankt;) ) ,om hem vervolgens in de kast te zetten om er af en toe naar te kijken,en nu ben ik al weer op zoek naar een ander horloge,moet nog veel leren ,maar wat ik al weet is dat dit forum mijn verzamelwoede aanwakkerd !!!

http://www.atrada.de/oimg/2/2289/72297A39AE4E6BB94CB1912B1CDC59E5.jpg

hoe vind je deze,niet te vergelijken,maar wel mooi.

Let wel op dat je voor merken als Rene Barton niet te veel betaald, dat zijn ze niet waard. Op zich niets mis mee maar het heeft geen wederverkoopwaarde.

bedankt hou me hand op de knip http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5013677563&rd=1&rd=1 deze kwam ik nog tegen,alleen was net de veiling afgelopen,dit lijkt me een aardige optie,en niet eens duur,of is hij wel duur???

Wat wil je zo al spenderen dan?