Poljot International heeft rond dat bedrag wel wat leuks. Assemblage in Duitsland met Chinese, voornamelijk Unitas gebaseerde binnenwerken. Afwerking van kast, wijzers en wijzerplaten is erg goed, het binnenwerk is goed doenbaar zeker als je de loupe even achterwege laat. Plus je hebt ondersteuning in Europa.
Ik zal hier wel gestenigd worden, maar ik heb vroegah als arme student eens een Fossil skeleton gekocht (zal 2007 oid zijn geweest) en die heb ik een aantal jaar later doorgeven aan een vriend van me. Hij draagt hem nog steeds en loopt nog perfect
Heel toevallig zat ik ook naar een FOSSIL te kijken. Ik heb zelf in mijn collectie nog een fossil waar ik ooit mee begonnen ben en dat is nu zo’n 3 jaar geleden. Hij loopt perfect dus je hoeft je niet te schamen hoor.
De Chinese horloges die ik tot nu toe heb gekocht vallen niet tegen. Heb twee San Martin’s, een Tsar Bomba en een Heimdallr. Allen met Seiko uurwerk. Prima afwerking verder
Dit wordt de eerste met een Chinees uurwerk. Benieuwd hoe die loopt.
Geinig dat ze de barrel ook opengewerkt hebben. Dan zie je de hoofdveer goed zitten… de stalen band ziet er wel als een harentrekker uit maar voor dat geld een mooie Barton erop en gaan!