Hallo horloge freaks…
Ik heb een korte vraag, wie kan mij een advies geven wat een goed skeleton horloge is voor een redelijke prijs tot €500.
Hallo horloge freaks…
Ik heb een korte vraag, wie kan mij een advies geven wat een goed skeleton horloge is voor een redelijke prijs tot €500.
Geen. Niet lullig bedoeld verder maar ik denk echt dat dit de onderkant van de markt is voor skeleton horloges. In deze prijscategorie kom je al gauw uit bij Ali express of plakmerken met een dubieus binnenwerk.
Maar dit is slechts mijn gedachte.
Ai dit begint al niet goed… ik dacht met dit budget toch wel iets te vinden
Nouja ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk en als dit het budget is dan is dat zo. En misschien komt er zo wel iets langs wat keihard mijn ongelijk bewijst.
Met een nulletje of twee extra zal je wel iets leuk vinden.
Voor 500€ vind je enkel open worked dials, geen echte skeleton vrees ik.
Voila! Er zijn ook nog andere kleuren
Er is zeker wel iets te vinden wat OK is.
Er staan zelfs 2 in het blauw.
Deze is leuk en heeft goede reviews, maar nog steeds Ali (iets hoger segment)
Wil je meer richting een echt merk gaan - zou ik deze kiezen.
Lekker naar algemeen en kijk eens in het blauw staat een nieuw Roamer voor weinig
Wat is goed? Is er nog wel een slecht horloge?
Naar de site van Poljot24.de gaan en in het menu naar Skelett Uhren.
Vind je er genoeg rond de 500 en ook daaronder.
Betrouwbare leverancier met goede service!
Op Ali kun je soms ook leuke, originele horloges vinden. Merkur heeft bijvoorbeeld wel wat aardigs:
Toegegeven, geen echte Skelleton, maar voor 350 euro toch leuker om naar te kijken dan een weinig boeiend uurwerk waar je heel veel van ziet. Het is dat 43mm voor mijn pols wel echt way too much is. (veel kleiner vind je die Chinese Tourbillons niet)
Als je dat budget ophoogt met één nulletje extra dan kom je bij zoiets uit:
Tja, het is natuurlijk wel een horlogeforum. Lastige klanten hier.
Dan verschillen wij hierover van mening Sorry.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, beter dan dat we allemaal hetzelfde dragen =)
Ja, die had ik ook op mijn netvlies.
Op chrono kun je de “ORIENT STAR AVANT-GARDE SKELETON” serie vinden. Deze zitten iets boven de €500,-.
Bijvoorbeeld: RK-AV0A02S
Je zou hier eens kunnen kijken met het budget wat je noemde.
Geen idee wat voor uurwerk erin zit. Ik kreeg er 3 jaar geleden 1 cadeau en die doet het nog steeds…
Allemaal bedankt voor jullie adviezen en tips en meningen, ik ga er mee aan de slag en ben een stuk wijzer geworden.
Deze bestaat ook nog. Helaas is het afwerkingsniveau bij de goedkope skeletons vaak tranentrekkend slecht, ik ken deze niet in het echt maar het zou me niet verbazen als dat hier ook geen hoge ogen gooit.
Ik heb er ook een tijdje naar gezocht, maar altijd last gehad om de kwaliteit te beoordelen.
Als je enige betrouwbaarheid zoekt in deze prijsklasse, zou je naar de Seiko en Citizen skeletonized calibers kunnen zoeken.
Bijv. de Seiko NH71 of Miyota 8N24 of 82S7 zijn gebruikt door microbrands. Google is your best friend…
Deze bijvoorbeeld (D1 Milano 701) heeft een Seiko NH71. Met een goede korting kan 500 Euro wel…
Ik ben uiteindelijk gestrand bij de Code 41 ANOMALY-T4. In een prijsklasse boven de 500 Euro weliswaar…