Skeleton? Of toch iets anders

2 likes

Ietske boven budget, maar wel :heart_eyes:

1 like

Die eerste rado vind ik mooi maar die 2e vind ik die bezel er totaal niet bij passen

Frederique Constant Highlife Skeleton?

21271647-1nsfe4og18b7ek3i9fan60zm-Large
20668576-ezb4g0dieu44xnq3ht7mnbky-Large

Past via grijze handelaren nét in het budget en qua formaat (41mm) ook binnen jouw eisen.

1 like

Ik heb deze Tissot Squelette altijd mooi gevonden. Heeft een wat modernere uitstraling en is leuk te combineren met verschillende banden.

6 likes

Dat is wel een heel tof horloge zeg

Ik weet niet of je van vintage houdt, maar ik vind stemvork uurwerken ook altijd tof.

:point_up: Deze staat in het blauwe deel nu.

Anders hebben ze bij Bulova ook modernere horloges, vrij goed te betalen. Moet wel net je smaak zijn ook, want wel een beetje ‘aanwezig’.

afbeelding

2 likes

Oeeeh die is mooi zeg :heart_eyes:. Heeft veel weg van de Zenith Defy.

Je hebt de Edox Delfin mecano ook met een rvs band:

Dat snap ik. Die is ook heel mooi. Daar gaat alleen de Zenith overheen, maar die is ook ietsje (veel) duurder.

1 like

Deze staat op marktplaats, best een mooie Oris en nog redelijk jong.

In het blauwe deel staat mooie Vulcain van @Mark020 te koop.

1 like

Oja vergeet de mooie Dietrich niet die in het blauwe gedeelte staat. Ze dragen bijzonder goed en het is echt een uniek horloge:

2 likes

Ik vind een skeleton ook wel mooi maar ik denk dat het erg snel gaat vervelen omdat het aflezen van de tijd toch net iets meer dan één oogopslag duurt

Daarnaast vind ik skeletons in deze prijsklasse eigenlijk nooit mooi uitgevoerd

Als ik jou was ging ik voor een horloge met een zichtbodem

Die Edox vind ik opzich wel leuk maar hij doet me toch net iets teveel denken aan een Zenith Defy en dan vind ik €2000,- wel duur voor een “hommage”

3 likes

Deze Zenith is real life werkelijk een van de mooiste skeletons, supergaaf

1 like

Zag op het forum een helemooie rado.nog te koop

Ik wou net zeggen, die Zenith is zeker het driedubbele van de Tissot.

1 like

Of de limited edition Spinnaker die nu met 25 procent korting te verkrijgen is. Ben je ongeveer 300 euro kwijt en heb je nog een hoop centen over voor iets anders.:grin:

Code is BLFR25:

1 like

Deze is echt de max :hot_face: @Number4 heeft er zo 1

1 like

Die

Xxxx