Jullie kennen het waarschijnlijk allemaal, “je kan maar 1 horloge tegelijk dragen” “voor heel je collectie had ik liever 1 rolex” etc. Etc. Maar ik kan binnenkort weer wat besteden en ik dacht aan een mooie skeleton
Of deze edox, nu heb ik wel eens gehoord hier en daar dat edox niet meer is wat het ooit was maar die delvins vind ik egt mooie klokkies
Maar ik ben opzoek naar een mooie skeleton t liefst swiss made rvs band , twijfel op dit moment tussen die hamilton en edox, maar sta altijd open voor nieuwe suggesties.
Skeleton
Rvs band
Swiss made
Onder of net ietsje boven 2000
Wellicht is dit iets? Dit merk heeft ook de horlogeforum limited edition van 2020 gemaakt. Niet echt een Skeleton, maar wel zicht op het uurwerk aan de voor- en achterzijde.
Klopt, maar in de titel staat “of iets anders”, dus ik dacht wellicht zoek je een alternatief. De foto’s van de Hamilton en Edox hebben ook geen rvs band. Je kunt natuurlijk zelf een rvs band erop zetten.
In ieder geval succes met de zoektocht, een leuk proces:+1:
Ja je heb helemaal gelijk haha en de bandjes vind ik altijd leuk om los te bestellen en dan naar de lokale juwelier te gaan en me bandjes te verwisselen, maar suggesties zijn altijd top!
Ik weet wat je bedoelt, vaak zeggen ze ook dat een skeleton pas egt toff is met een tourbillon, maar persoonlijk vind ik een mooie skeleton gewoon mooi hahaha
Er staan een fraaie skeleton Raymond Weil in het blauwe gedeelte.
Persoonlijk vind ik die heel gaaf, maar ik verwacht toch weinig draagtijd tov m’n huidige horloges, vandaar dat ik er niet op ingegaan ben.
Persoonlijk vind ik die oris wel mooi maar die prijs vind ik beetje hoog aangezien ik die edox en hamilton mooier vind terwijl ze goedkoper zijn, die raymond weil zijn egte toppers maar op 1 of andere manier vind ik het net iets te kitserich voor mij smaak, mischien ook handig om erbij te vermelden ik heb breede polsen dus er moet minimaal een 40 mm uitvoering zijn
Verslaafd aan chrono24 hahaha keuzen stress vandaar deze topic, maar ik vind die edox delfin mooi maar veel mensen zeggen dat edox tegenwoordig niet meer is zoals t ooit was
Jaa die manier waarop de wijzerplaat is “weggesneden” vind ik heel tof en elegant, maar die delfin heeft dat robuuste wat ik op een bepaalde manier ook zeker kan waarderen