Skindiver meets 7T2Straps!

Voor mijn Helson Skindiver was ik al een tijdje op zoek naar een mooie cognackleurige band. Voor de winter had ik tenslotte al de donkerbruine BandRbands Horween, maar voor de wat meer zonnigere tijden van het jaar heb ik alleen de isofrane. Nadat ik online shoppend niet veel verder kwam maar snel mijn toevlucht gezocht tot 7T2Straps; Remie, bekend van de band voor de P1lot One, die op het forum rondwaart onder de naam @anon94081762EV

Ik ben erg blij met het resultaat. De band is van zeer mooie kwaliteit leer, stevig, dik maar toch soepel. Echt zoā€™n leren band die de kwaliteit van het leer en de maker uitstraalt en waar van je verwacht dat hij jaren mee kan gaan. Alles is top, de structuur, de stiksels enā€¦ een keeper met mijn initialen er inā€¦ kortom, ik ben helemaal in mijn nopjes met deze prachtige band.

Fotoā€™s dan maar?

15 likes

Ik heb de voorloper van deze bandā€¦ op mijn Instrument 2ā€¦ inderdaad een bijzonder fijne bandā€¦

3 likes

Mijn beste,

Zoals het spreekwoord zegt: 'kleren maken de manā€™
zou ik in deze willen zeggen: ā€˜banden maken het horlogeā€™!!

Ziet er formidabel uit.
Mijn complimenten.

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

4 likes

Graag gedaan! It was all my pleasure :slight_smile: Mooie fotoā€™s!

1 like

Kunstig gemaakt!

1 like

Proficiat!

Erg knap gemaakt En de fotoā€™s zijn ook wel een complimentje waard. :thumbsup:

1 like

IR?

5 likes

Dank uā€¦

Schitterende band staat mooi op deze klok. Al vind ik snel cognac kleurige banden overal mooi op staan. Straalt een soort warmte uit. Heb er wel is mee getest op diverse kleuren dials. In begin denk je dat wordt niks, maar na ff wennen staat het toch weer mooi. Proficiat met de aanwinst!

2 likes

Goede combi!

1 like

Herkenbaar die voorkeur

2 likes

Heel fraaie band! Het vakmanschap straalt ervan! En fijne fotoā€™s, natuurlijk!

2 likes

I.R. Baboon :smile:

Maar zonder gekheid, prachtige band, staat m erg goed

2 likes

Staat 'm inderdaad erg goed :+1:

Vakmanschap straalt er weer van af :sunglasses:

2 likes

WOW! Hier nog een fan van Remie. Pure quality. Enjoy :sunny:

2 likes

heel mooi!

2 likes

klasseband!!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

en de prijs???
Of mag ik dat niet vragen???

Erg mooie combinatie! Wat een lume op die klok zeg, geweldig!