Vandaag stond in het krantje van de LIDL een Skipro horloge in de aanbieding: 35,- hele Euri
Ik kon het toch niet laten en ben er (zijnde een would be skipro) een gaan halen.
Functies? Uiteraard tijd, datum, chrono, twee tijdzones, alarm, stopwatch maar ook:
Hoogtemeter, Barometer, Kompas, afdalingssnelheid, afdalingshoek, hoogteverlies, skilogboek. En alle functies zijn te calibreren en instelbaar op gevoeligheid. En dan zal ik nog wel wat functies gemist hebben. Gelukkig met een Nederlandstalige handleiding En als hij het begeeft, 3 jaar garantie. Vraag niet hoe het kan, maar…
Nou, ik heb hem ook gekocht. Het bandje vind ik wel heel magertjes en een andere erop zetten is geen optie. Maar voor het geld is het zeker niet verkeerd.
Het valt me overigens wel op dat hij keurig op tijd staat. Nu nog mee naar de Alpen en dan nog eens kijken hoe hij presteert.
Ik vind die band eigenlijk wel prettig en inderdaad viel het mij op dat het horloge keurig op tijd en datum stond bij aankoop. Heb alleen even gewisseld naar de 24-uur modus ipv 12 uur. Op naar Corvara
Hallo allemaal,
Ik heb ook dit geweldige horloge gekocht, maar kan mijn gebruiksaanwijzing niet meer vinden. Heeft 1 van jullie de mogelijkheid deze gescand naar mij te mailen? Ook een kopie is zeer welkom, vanzelfsprekend betaal ik de verzendkosten.
Ik hoop op een positieve reactie, aangezien ik nu een aantal functies van mijn horloge niet kan gebruiken.