Skipro van de LIDL... :)

Vandaag stond in het krantje van de LIDL een Skipro horloge in de aanbieding: 35,- hele Euri

Ik kon het toch niet laten en ben er (zijnde een would be skipro) een gaan halen.
Functies? Uiteraard tijd, datum, chrono, twee tijdzones, alarm, stopwatch maar ook:
Hoogtemeter, Barometer, Kompas, afdalingssnelheid, afdalingshoek, hoogteverlies, skilogboek. En alle functies zijn te calibreren en instelbaar op gevoeligheid. En dan zal ik nog wel wat functies gemist hebben. Gelukkig met een Nederlandstalige handleiding :slight_smile: En als hij het begeeft, 3 jaar garantie. Vraag niet hoe het kan, maar…

Hans

Nou, voor 35 euri’s kun je wel een keer knallen! :wink: Niks mis mee om zo’n horloge erbij te hebben.

Mijn beste,

Dat is inderdaad niet verkeerd!!
Zo veel horloge, voor zo weinig euro’s.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

ziet er erg goed uit, zag geen waterdichtheid gemeld staan anders had je dat mooi met een koude winterduik kunnen checken :wink:

in ieder geval veel plezier ermee (tu)

Even langs de Lidl dan maar.

Ik ben nog niet achter de mate van waterdichtheid gekomen, maar ja, een hoogtemeter bij het duiken is ook niet alles. :slight_smile:

Mijn beste,

Overigens zijn deze horloges pas vanaf volgende week, 11 januari, te verkrijgen.
Althans bij de Lidl in Rotterdam-oost!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Overigens vandaag al bij de LIDL in Hoensbroek, Ja wij zijn onze tijd ver vooruit in Limburg :slight_smile:

hans

Leuk zo’n minicomputer :D. Ziet er verder ook nog leuk uit. Veel plezier ermee :)-D

mooi wondertje van de lidl

Nou, ik heb hem ook gekocht. Het bandje vind ik wel heel magertjes en een andere erop zetten is geen optie. Maar voor het geld is het zeker niet verkeerd.

Het valt me overigens wel op dat hij keurig op tijd staat. Nu nog mee naar de Alpen en dan nog eens kijken hoe hij presteert.

En hij staat je ook nog eens goed! :smiley:

Hij stond vandaag ook in het AD Coenraad dus dan is ie ook bij ons in Rotterdam in de winkel.

Leuk ABC-tje!

Ik vind die band eigenlijk wel prettig en inderdaad viel het mij op dat het horloge keurig op tijd en datum stond bij aankoop. Heb alleen even gewisseld naar de 24-uur modus ipv 12 uur. Op naar Corvara :slight_smile:

hans

Wel las ik in de beschrijving dat hij minimaal 8 uur op dezelfde hoogte aanwezig moet zijn om een goede basis te hebben voor hoogte meting.

Het horloge is nu nog van mening dat ik op 105 meter hoogte woon, maar dat is echt niet zo. Even calibreren en dan eens zien hoe hij het doet.

Hallo allemaal,
Ik heb ook dit geweldige horloge gekocht, maar kan mijn gebruiksaanwijzing niet meer vinden. Heeft 1 van jullie de mogelijkheid deze gescand naar mij te mailen? Ook een kopie is zeer welkom, vanzelfsprekend betaal ik de verzendkosten.

Ik hoop op een positieve reactie, aangezien ik nu een aantal functies van mijn horloge niet kan gebruiken.

Alvast bedankt,
Patrick Vallant