Skv

Met enige moeite heb ik het door mij gezochte horloge van @Skv los kunnen weken. Uiterst correcte communicatie, een overvloed aan informatie en ook de overdracht verliep soepel. Als bonus nog even over horloges en andere gedeelde interesses kunnen ouwehoeren. Bedankt en succes met je zoektocht.

1 like

Horloge overgenomen van Skv.
Prettige communicatie en keurige verzending!
Voor herhaling vatbaar👍🏻

1 like

Heel erg mooi horloge van @skv overgenomen. Duidelijke en correcte communicatie, goeie prijs en zeer prettige overdracht. Daarnaast ook nog eens een leuke vent. Zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1::+1::+1:

Skv nogmaals dank

1 like

De Globemaster verkocht aan @Skv naar grote tevredenheid. :blush: Na een paar berichten op HF overeengekomen over de prijs en de wijze van overdracht. Via Whatsapp de plaats en tijd besproken. Op beide media was de communicatie duidelijk en vlot. We hebben in hartje Leiden bij een gezellig koffiehuisje afgesproken, wat voor ons beiden goed te bereiken is. Skv was in feite direct verkocht toen hij het horloge voor het eerst zag. Onder het genot van een lekker bakje over onze horloges en carrières gesproken. Vervolgens de wezenlijke deal beklonken. Ik ben erg tevreden over de gang van zaken en over de handelswijze van Skv. Warm aanbevolen! :smile: :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Skv
Snelle deal want keurig bod en snelle betaling, precies zoals je het wil op het forum :+1:t2:

1 like