Ik heb de Seiko SKX007, krijg de SKX009 en sinds gisteren de SRPA19K Zimbe.
Deze horloges zijn gewoon de sjit.
Ik heb de Seiko SKX007, krijg de SKX009 en sinds gisteren de SRPA19K Zimbe.
Deze horloges zijn gewoon de sjit.
En…extra bedankt, zojuist bij Rob een SKX007-J besteld, moest er een keer van komen
Onlangs had ik de kans om een nieuwe Turtle te passen. Prachtige afwerking, echt een Dijk van een horloge. Tot mijn verbazing bleek de Turtle voor mij toch te fors, ondanks de kastvorm a la Sumo waardoor “het lijkt alsof de kast in je pols zakt”.
Mijn nieuwe inzicht heeft ertoe geleid dat ik bij Rob een SKX007 met de nodige subtiele aanpassingen heb besteld. Dat heb ik al eens eerder gedaan, maar die 007 had ik verkocht met de nodige spijt achteraf… Nu dus in de herkansing en ultiem uitgevoerd
Dan heb je aan de nieuwe turtle inderdaad een goeie klok!
Bedankt voor je vergelijkende review. Beide fijne horloges. Geniet ervan!
Dat vraagt om een foto…?
Ben benieuwd naar je aanpassingen
Zodra het horloge klaar is, zet ik een foto op het forum. De basiscomponenten van de aanpassingen zijn in bestelling. De SKX007 krijgt o.a. de wijzerplaat van de SKX171. Omdat ik in het datumvenster een zwarte achtergrond wil met witte letters/cijfers (en de SKX171 dit standaard heeft) bouwen we de SKX171 om tot SKX007 . Dat scheelt een hoop gesleutel voor Rob. Een coin edged bezel met keramische bezel inlay komt hier nog bij. Double domed saffierglas maakt het helemaal af
Goede review!
Heb vandaag mijn 1e horloge besteld, een SKX009 met originele Jubilee en Dobed Saffier.
Ik hoop deze morgen te hebben, zal een mooi plaatje op forum zetten.
Al een tijdje stil in dit topic. Maar nog steeds een actueel onderwerp. Kwam deze video tegen en vond dat deze hier thuishoort. Voor de echte diehard fans and nerds (zoals ik ). Enjoy!