SKX better than Rolex only

:smile:

1 like

335 euro betalen voor een SKX :joy: Dubbel van zijn originele retail bijna :confounded:

1 like

Ik geloof ook niet dat de Skx beter is hoor. Alleen de amplitude(?) is al veel beter van duurdere horloges dan de Skx. En Peter vertelde dat zo’n rolex veel mooier in elkaar valt bijna met montage vd onderdelen. De seiko is gewoon leuk voor zn geld al kocht ik hem wel duur idd. Ik wilde jullie reacties gewoon eens zien. De bezel valt redelijk uitgelijnd uit ook.

Ik vond ze voor €179,- nog te duur! :joy:

Kom je dan ergens nog onder dat bedrag?

Zijn ze nu €335,- ja? Lol, duurder dan waar ik mijn Sumo nieuw voor had.

Weten jullie goedkopere aanbiedingen?

Neem dan liever een Turtle, die doet niet zo “kermis” aan als de SKX.

Persoonlijk vond ik de Seiko “55 Fathoms” de aantrekkelijkste goedkope Seiko, zijn die nog in omloop?

Voila

Tjah beter in wat?

Ik vind dat je (als je dan toch op een vreemde manier te werk moet gaan) beter je champagne kan ontkurken met een Seiko dan met een Rolex.

En

:man_facepalming:

1 like

Yep, de skx is een beter all-round horloge dan de Sub. Veel meer bang for buck. Proficiat dus, je hebt het betere horloge om de pols zitten.

Ik kies zelf toch straks weer voor de Sub als ik op pad ga :wink:

3 likes

jezus wat triest om zo een stook topic te starten. succes met je klere zooi (Y)

Echt niet! :rage:

What have you been smoking? Rolex is die beste in de wereld je weet zelluf niffoooooo :woozy_face:

1 like

Wedden van niet?

Hoe zou het Joost1 vergaan zijn?

:sunglasses:

Dat nou ook weer niet gap!

1 like

The best of best :partying_face: :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:t2:

1 like

Je kan een SKX niet eens hacken. :slight_smile:

BOSPADDENSTOELENSOEP MET TOSTI’S

bospaddenstoelensoep
1 bos bosuitjes
600 g gemengde paddenstoelen
olijfolie om in te bakken
3 takjes tijm
600 ml water
1 groentebouillonblokje
100 ml witte wijn
100 ml melk
200 ml kookroom
1 tl mosterd
1 courgette
150 g zachte geitenkaas
8 sneetjes volkorenbrood
75 g rucola
50 ml balsamicoazijn
Extra nodig
staafmixer
BEREIDINGSWIJZE

Totale tijd: 30 MINUTEN
Bospaddenstoelensoep
Snijd de bosuitjes in ringen. Snijd de paddenstoelen fijn.
Verhit een scheutje olie in een (soep)pan en bak de bosuitjes en driekwart van de paddenstoelen circa 4 minuten.
Ris de tijm en hak fijn.
Voeg het water, bouillonblokje, witte wijn, melk, kookroom, mosterd en de tijm toe. Kook de soep circa 10 minuten.
Pureer de soep glad met een staafmixer. Schenk de soep door een zeef.
Verhit een scheutje olie in een pan en bak de overgebleven paddenstoelen in circa 6 minuten gaar. Breng op smaak met een beetje zout en peper. Roer de paddenstoelen door de soep.
Tosti’s
Snijd de courgette in dunne plakken.
Verkruimel de geitenkaas.
Beleg de helft van de sneetjes brood met de plakken courgette en geitenkaas. Leg op iedere belegde boterham een boterham.
Verwarm een grillpan. Bestrijk de tosti’s met olie en gril om en om in circa 6 minuten krokant.
Serveren
Meng in een kom de rucola met balsamicoazijn.
Verdeel de rucola over de soepkommen/borden, schenk de soep erbij en serveer de tosti’s ernaast.

19 likes