Goedenavond,
Is er iemand op dit forum die zijn Seiko SKX via Eglobal heeft gekocht? En zo ja, was de bezel goed uitgelijnd en voorderest alles goed?
De prijs bij andere aanbieders ligt meetal minimaal €50 hoger. Ik hoor het graag, groet
Goedenavond,
Is er iemand op dit forum die zijn Seiko SKX via Eglobal heeft gekocht? En zo ja, was de bezel goed uitgelijnd en voorderest alles goed?
De prijs bij andere aanbieders ligt meetal minimaal €50 hoger. Ik hoor het graag, groet
Ja hoor, alles prima in orde, kwam van een adres in de uk, dus geen invoertaxen, was wel geen originele skx doos en ook geen papieren bij.
Zoek even , ik geloof dat deze shop op het forum al ter sprake is gekomen.
Chapter ring bedoel je denk ik?
Ik lees toch ook veel slechte berichten over Eglobal. Heb de SKX ook al meerdere malen in de shoppingbag gestopt, maar ben toch wat terughoudend door die berichten.
@bnootens bedankt voor je reactie, van die doos is dan wel jammer maar maakt opzich niet uit. Denk dan dat ik het toch daar ga bestellen. Hoelang duurde het bij jou voordat die kwam?
@Thieuke ja die bedoel ik ja, was even in de war
@Jeffreyh1984 ja dat heb/had ik ook, daarom vond ik het zo gek. Las ook van mensen dat ze niks geleverd kregen
Ik heb mijn SKX daar besteld en binnen enkele weken mogen ontvangen. Aanrader!
Heb mijn skx er ook vandaan. Geleverd in een paar weken. Geen originele doos en geen handleiding of papieren. Hier is de prijs ook naar. Horloge was i.i.g. goed. Aanrader wat mij betreft.
Ik herinner mij de levertijd niet meer exact, toch meer dan 8 dagen denk ik…
Enkele weken geleden de SKX009 besteld.
Goede prijs en sneller geleverd dan verwacht. Ik geloof binnen een dag of 7 á 10. Ik had voor economy delivery gekozen.
Een witte of groene seiko doos geloof ik. Geen garantiekaart oid.
Met die prijs snap ik eerlijk gezegd niet waarom sommige tweedehands standaard SKX007/9-en hier in het blauwe gedeelte voor meer worden aangeboden.
Heb toch ook maar een SKX007 besteld. Duurde in totaal 10 dagen voor hij geleverd werd. Kon sneller, maar DPD bezorgd helaas niet op zaterdagen Uitlijning is prima in orde. Geleverd in een blauw/groene Seiko doos met tag. Wie nu besteld kan gebruik maken van de code SHOP5 voor €6 extra korting. De originele jubilee in de verkoop voor 3 tientjes en je hebt een nieuwe SKX voor €120
Het enige puntje van kritiek, en een ieder moet dan zelf maar beslissen hoe zwaar hij/zij daar aan tilt, is dat de waarde op het pakket niet juist aangegeven wordt om invoerkosten te voorkomen. In mijn geval stond op het pakket £12 als waarde vermeldt.