SKX fans! Laat je 007/009 (Mod) zien!

Prachtmod Vierport, mag je met recht trots op wezen…

Mooi hoor Leen, inderdaad subtiel en ingetogen, terwijl die Isofrane het geheel dan weer wat meer uitgesproken maakt.

Prachtige klok, en mooi gecombineerd met deze band! :wink:

Ha ha prima foto!!! :grinning:

1 like

Geweldige band!!!
Mooie combinatie. :grin:

For The Horde!

1 like

De linker standaard, alleen aan een solid oysterband.
De rechter helemaal standaard en eerlijk misbruikt door mijn zwager.
Hij heeft dit horloge een aantal jaar geleden cadeau gekregen van mijn zoon als dank voor het helpen met wat opknapwerk aan zijn huisje.
Mijn zwager heeft het horloge dagelijks gedragen zowel tijdens werken/klussen en diverse duikvakanties.
Zoals te zien zit het vol krassen en andere draagsporen.
Het horloge is tijdelijk terug bij mij om te zien wat ermee te doen.
Ik dacht aan een nieuw uurwerk en een nieuw glas, kijken of de jubileeband is repareren en alle krassen te laten voor wat ze zijn.
Natuurlijk moet het horloge weer gebruikt worden door mijn zwager
Of mijn zwager een nieuwe geven en dit exemplaar in mijn kistje laten om te genieten van het eerlijke patina verkregen door werk en hobby

5 likes

Gr Pieter

2 likes

F**k ik heb geen skx007 meer…

Is dit niet gemiddeld een skx007? :innocent:

Sorry voor de offtopic… maar ik mis mijn skx007 toch wel stiekem :confused: was voorzien van engineer band.

1 like

Wauw! Die van je zwager is mooi doorleefd zo :smile: idd glas en uurwerk voor elkaar maken… voor de rest laten zo!!

Hoppa. … ik zie wat exen. … maar deze siert nu de pols :wink:

1 like

Mooooooi @pdr41

Killerrrrrr @frenk :wink:

WOW! Heftig hahaha

Een 9 standaard, en een 7 Mod

1 like

Nu ik dit geweld voorbij zie komen, wil ik ook een 7 op leer! Erg mooi sommige exemplaren.

1 like

Heel gaaf. Toch zou ik hem heel graag zien zonder beadblast. Ik denk dat ik hem dan mooier vind.

Geen SKX maar wil deze toch laten zien. Een MOD door Watchmod. Onderweg en bijna om mijn pols. Alvast bedankt Jurgen!

Geblaste kast en bezel. Wordt voorzien van een zwarte Shroud. ( nog niet gemonteerd) Wordt vervolgd.

[URL=http://s356.photobucket.com/user/Ehwatch/media/20150527_225621_resized_zpsrkmbr15r.jpg.html][/URL]

1 like

Het is geen mod maar ik vind de dagaanduiding van mijn exemplaar nog steeds erg leuk, maandag-zaterdag met romeinse cijfers en dan zondag een rood vierkant.

Helaas werkt de kroon niet meer lekker, de klik naar de datumverstelling is weg. Misschien is het tijd voor een donor uurwerk, dit horloge heb ik al ruim 10 jaar en ik ben er wel aan gehecht.