Ik durf te zeggen dat hier op dit forum minstens 50% van de leden een SKX007 Variant/Mod heeft. Zo niet … snel aanschaffen! Prijs-kwaliteit niet te evenaren. Daarom vandaag extra aandacht voor deze kanjers. Ik noem deze dag dan ook ‘SKX Saturday’
Het is de bedoeling dat je je mooiste, coolste en leukste SKX007/009 (Mod) plaatjes laat zien Ook de oudere SKX varianten zijn welkom!
Lees dit prachtig verhaal van IIlias:
Mijn bijdrage
Helemaal verliefd op mijn laatste aanwinst #BlackSKX
Een half jaar na aankoop stopte deze regelmatig uit zichzelf.
Na opening door Jurgen van Watchmod bleek hij er van binnen niet meer al te best uit te zien…m.a.w. nieuw uurwerk + wijzerplaat.
Overigens schijnt de bezelinlay ook niet origineel te zijn
Allu-binnenring, bol saffier en hier aan een opvallende band. Is een Japan-made model. Die ik (hoewel de verschillen subtiel zijn) mooier vind. Extra regel op de wijzerplaat en vooral het iets mooier aangebrachte lumen en de iets “romiger” kleur daarvan.
Gaat om het horloge met de rode band
@Sprinter Dit is ook een “FakoFrane” hoor, de sluiting daarvan (deze komt van ObrisMorgan) is trouwens beter dan de originele. Die heb ik bv aan mijn Sinn, maar is scherp.
Geparelstraalde kast, chapter ring & jubilee, 7s26 vervangen door 4R36 kaliber, MIIK OMG600 Wijzerplaat en Plongeur wijzers, Triple grip bezel, Dagaz insert, gekartelde kroon, bolle saffier… Niet zelf gedaan maar overgenomen van een Amerikaanse modder. Eén van m’n favoriete horloges hier.