SKX in de gracht šŸ˜¢

Balen zeg. Er direct achteraan duiken was geen optie?

1 like

ik viel tussen wal en schip. kwam er pas achter toen ik op de kade stond mijn schaafwonden te inspecteren. no way dat ik die ooit nog ging opduiken

2 likes

Mijn beste,

MƔn mƔn mƔn, wat een miserie!!
Succes met de bergingswerkzaamheden!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

6 likes

Gelukkig was het water in de Prinsengracht afgelopen zaterdag vrij rustig, dus ik denk dat ie vrij simpel te vinden is :joy:

1 like

Tijdens een wandelling dacht ik dat het leuk was om in een rivier te stappen en die te volgen.
Duurde niet lang of ik gleed uit op mossige stenen, bleef toch nog even voortdoen, maar keerde dan maar terug.
Bij het terugkeren zag ik iets glinsteren in het water, bukte me, wauw een horloge.
Oeps dat is de mijneā€¦

Echt gebeurd, Steindardo (homage sub)

4 likes

Met alles wat er op dat moment nog meer in de gracht is beland zou ik dat horloge niet eens meer aan durven raken. :open_mouth:

8 likes

Vinden ze een lijk met jouw horloge in de keelā€¦

:upside_down_face::sunglasses:

3 likes

Wat voor n band zat er eigenlijk op ? @jente1991

:joy:

2 likes

Herkenbaar. Overkomt mij ook altijd.

Ik denk dat de kans klein is dat je de SKX terug vindt. Maar het zou een leuk spelletje zijn. Meeting in Amsterdam met een paar leden? Zwembroek Nee, je wordt niet thuis gebracht.

2 likes

@FransT er zat een bandrbands tactical bandje op die ik hier destijds op forum heb kunnen overnemen. niet een strapcode oyster of jubilee wat het magneetvissen eventueel makkelijker maakt

1 like

Toevallig geen dekking buitenhuis op je inboedelverzekeringā€¦? Zo ja, even bellen met je verzekeraar. Wie weet kun je nog een gedeelte claimen. :wink:

2 likes

Knap waardeloos is dat! :pensive:

Ik leef met je mee, maar ik zou het in dit geval naast me neer leggen en bewaren voor de ā€˜leuke anekdote afdelingā€™ en gewoon een nieuwe SKX007 gaan scoren. :wink:

2 likes

@jente1991
Zaten er Seiko Fat springbars in of gewone?

1 like

degene die me hielp met het uit de boot tillen en me losliet a la lion king heeft me wel aangeboden voor aansprakelijksheid verzekering. echter toen ik zag met de optie of er drank in het spel was zag ik de bui wel hangen. hier gaat niks uitgekeerd worden.

Ik ben inmiddels wel op zoek naar een nieuwe duiker. dit was ik echter al na de verkoop van squale.
welke het gaat worden is nog een dubio. De nieuwe save the ocean lijn vindt ik erg gaaf alleen die turtle kast vindt ik maar niks.

@drex volgens mij via ebay springbars van circa 3 a 4 euro per setje. ik heb in ieder geval in een fotorol kokertje hele dikke springbars zitten van 22mm dus dat zullen de originele wel zijn.

1 like

@jente1991
Dat kan het verschil zijn geweest.
iig veel plezier bij het uitzoeken van een nieuwe duiker :+1:
Misschien kan je in een hoger segment kijken, Squale of Glycine Combat Sub.

Niet geschoten is altijd misā€¦

Geen dekking buiten de deur / buitenhuis op je eigen inboedel (of ouders mocht je nog thuiswonen).

Hmmā€¦ Nieuwe duikerā€¦

Deze vandeweek in JP gescoord. Mooie hommage aan hun eigen zeer gewilde challenge divers met moderne Eco drive. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

4 likes

Ipv balen dat je je SKX kwijt bent kun je beter blij zijn dat je je speedmaster niet om had gedaan. Iets met een glas halfvol.

1 like