SKX jubilee ( maar dan net even anders)

Hi Allemaal,

Iedereen die een SKX heeft kent het wel, de originele band is een echt rammel band. De zoektocht naar wat stevigers begint. qua aftermarket spul is strapcode( milat) echt top maar dat geeft niet niet de look die ik zoek. De endlinks hebben namelijk twee (lelijke) uitsteeksels.
33

De foto hier onder is de look die ik zoek, maar volgens mij is het een angus Jubilee. Die is verder dus weer te grof voor mijn tengere pols.
08

dus wie weet er nog een goede oplossing, zoek dus een jubilee voor een skx met solid links en solid endlinks.

Nee.

Wat een bijdrage, top

Kan het verhaal heel lang maken maar het antwoord is gewoon nee.

Uncle seiko heeft een jubilee met de endlinks die je wil. Deze band ziet er heel cheap uit, niet kopen.

Geckota heeft een jubilee met de endlinks die je zoekt. De band is net zo groot als de angus jubilee van strapcode, heb je niks aan.

Dan hou je nog de standaard bracelet, 3d jubilee en de angus over. Maar je zocht wat anders dan die 3.

Het antwoord is dus nee.

Ik zou de Z199 doen van Uncle Seiko. Qua kwaliteit beter dan Strapcode, je voelt het ook de pols meteen.

2 likes

Die heb ik al voor mijn andere skx.

1 like

Nix mis met die ‘uitsteeksels’ Vind het juist een mooi verbinding tussen kast en band! Maar over smaak… :wink:
Succes met je zoektocht!

1 like

Dat is inderdaad de Angus Jubilee. Dis is inderdaad wat grover dan de standaard Jubilee banden.

Bevalt mij goed.