Je Tudor is een mooie horloge en past goed in je collectie
Je kunt gerust een non-SKX zelfs een non-Seiko collectie hebben, waar je geloof het of niet erg veel plezier van zult hebben.
Ik zou (los van je financiële mogelijkheden, want die ken ik niet) voor een Rolex gaan als aanvulling op de Omega Speedmaster en Tudor BB. Al het overige zou ik verkopen, dan heb je een mooie 3 piece collectie.
Haha wat een problemen heb jij toch in je leven. Ik heb medelijden met je…
Volgens mij weet je best zelf wel wat je wilt, houden dus die SKX.
Bij mij is de SKX onderweg vanuit Hong Kong, zoals ik het zie is het een leuke een welkome aanvulling op ieders collectie.
Poe, jii hebt links en rechts nog al een keer een dilemma hè?
Ik zou die SKX wegdoen, zoals ik dat ook heb gedaan, hij is toch net te groot en zonde om alleen als opvulling te gebruiken.
Ik had zelf vroeger het idee dat er een SKX in de doos “moest”, op een gegeven moment had ik zowel een 009 en 007. Uiteindelijk kwam’t er op neer dat ze weinig gedragen werden en als ik ze al droeg was’t ten koste van mijn andere stukken.
Resultaat? Alles eruit geknikkerd en nooit meer omgekeken Dus ik zeg eruit!
Ik heb wel mijn G-Shock 5610 gehouden als ik eens moet klussen of wanneer een mechanisch horloge niet verstandig is
Triple A quality comes at a price .
Ben al 3 van de 6 horloges kwijt dus gaat tot nu toe wel steady…
2019 will be the year of the Rolex
Explorer I of Oyster Perpetual 39 of heel misschien een Sub no date
Hier van hetzelfde, hoppa weg ermee. Heeeeeel soms denk ik dat ik weer een SKX moet hebben, voornamelijk nav wat toffe insta plaatjes. Maar nee, ik begin er niet meer aan
Dan zou ik gaan voor een Explorer 1 of Sub no date.
PS: Explorer 1 ref. 1016 (vintage) is machtig mooi en ook machtig duur
Doen
Bloemen verwelken en liefdes vergaan,
Maar topics waar @RLC z’n collectie showt zullen altijd bestaan
Skx bewaren en wachten op de nieuwe sub no date
Zou dan gewoon een nieuwe moeten worden.
Is bedoeld om een interessante discussiete starten/visie te staken omtrent de al om geprezen SKX wel of niet in een collectie…you don’t like?
Af en toe denk ik er ook aan om hem te verkopen. Maar telkens weer
ontdek ik hem opnieuw en draag ik hem ineens weer een stuk vaker.
just kidding!
Maaruhh zonder gekheid, SKX houden met 1 van je miltat banden de rest op de markt er mee. SPB ook flipperen doe je toch niks mee als een MM hebt en als toolwatch ga jij die toch niet dragen!
Oohja die ouwe meuk links in de bak kun je ook wel flipperen want die doe je toch niet aan.
En volgend jaar lekker uitkijken naar een prachtige no-date, of misschien dit jaar nog.
ik zou hem omruilen voor de SKX009, beetje meer kleur in de collectie kan geen kwaad.