SKX stock jubilee of strapcode

Beetje off topic, maar ik vond de oyster (SEL v Rob) juist minder goed bij mn skx007 passen. Ik vond de SEL presidential die ook via Rob kwam er beter bij passen. Weet alleen niet of zo iets er ook is voor de skx013 en of dat ook een beetje leuk staat.

1 like

Sluit ik me bij aan. Niet bij het minderheidsbesef maar bij het promoten van de stock-band. Erg comfortabel.

1 like

Voor de Seiko 5 heb ik ook getwijfeld maar toen ik de originele Jubilee van Seiko in de handen had heb ik direct een Strapcode besteld, zeker niet teleurgesteld!

1 like

De meningen zijn verdeeld, maar strapcode lijkt toch de meerderheid te pakken. Via de site van strapcode zelf kom je met levering+taxes op 125 dollar dus dat zal een andere optie moeten worden. Op amazon vind ik hem voor 80 euro (https://www.amazon.de/dp/B01J1KGCHO/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=armband+skx013&qid=1589530966&sr=8-1). Iemand dat betere plekken weet voor het aankopen van een solid oyster voor skx013? Of misschien iemand die er eentje heeft liggen en kan verkopen?

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die beide in de handen hebben gehad en dan kiezen voor de Seiko…

1 like

Toch wel. De originele combineert gewoon beter, qua feel en gewicht verdeling/gevoel

1 like

Is de originele van de SKX dan zoveel beter dan die van de Seiko 5 (ben niet zo thuis in de Seiko modellen)?

1 like

Dit is de oyster die ik van Rob heb, die vind ik er mooi bij passen. Ik weet inderdaad niet of ik de straight endlink er mooi op zou vinden

1 like

Dit is mijn skx009, op een miltat oyster draagt erg comfortabel, als mijn skx007 geleverd was met jubilee band zou dit voor mij goed genoeg zijn geweest.
Miltat zit met schroefjes in elkaar en is toch wat gemakkelijker, met inkorten.

1 like

image
image

Perfect. Zou ook niks anders willen op een skx, maar da`s uiteraard persoonlijk.

2 likes

Ik heb nu de jubilee bij Rob besteld en ga dan bekijken op welke van de twee skx en ik de banden zet.
Persoonlijk denk ik dat de Jubilee beter op de 009 past en de oyster op de 007.:joy:

1 like

Tijd voor een poll

• Orginele band
  • Strapcode band
  • Nato
  • Rubber

0 stemmers

1 like