SKX007 All Black!

Nooit voorgesteld… eigenlijk om te schamen idd :slight_smile: :slight_smile:

SKX007 met cerakote coating, saffier glas en aftermarket (strapcode) zwarte oyster… De rest is origineel!

Deze stond al heel erg lang op mijn lijstje om te laten maken. Uiteindelijk de juiste coater gevonden en gaan! (UK) Sinds ie binnen is zit ik er zo vaak naar te kijken, gewoon enorm tof! Heb er al eeuwen terug zulu’s voor gekocht met zwart hang en sluitwerk. kortom, gewoon bruut!

en nu twijfel ik… Verkopen of houden? Ik heb zoveel en draagtijd was sporadisch (te voorzichtig?). Ik zie weer andere zooi… aagh, kl#te virus!
Dus wie helpt me (advies of er vanaf?)

Fraai!
En uniek!
Vraagje: waarom de deksel ook niet zwart? Vanwege de krasjes? Te duur?
Dat ziet je bij de pvd zwarte klokken ook vaak. Ook vaak het klapdeel van de gesp gewoon blank staal. Verstoord het totaal een beetje, vind ik.
Of misschien gaat een normaal mens niet naar zijn horloge zitten kijken als ie niet om de pols zit :smiley:

Je vindt hem bruut en je vindt het tof om er naar te kijken…ik zou zeggen dragen dus…:slight_smile:

Was inderdaad iets duurder volgens mij. Vond het nutteloos, ligt op je pols… kan misschien beschadigen met nato/ zulu?

eigenlijk geen bijzondere reden… :slight_smile:

Houden man! Hij is gaaf en persoonlijker dan je eigen mod wordt een klokje niet toch?

Erg mooi.
Zou hem zeker houden.

De deksels bij PVD-horloges gewoon staal
i.v.m eventuele irritatie en meer
kans op beschadigingen bij openmaken?

Erg stoer! Ik zou em houden.

Op m’n stalen vond ik de Oyster band te… grof. Maar op jouw zwarte staat ie wel goed. Kweenie of je 't gedaan hebt, maar persoonlijk zou ik er ook een zwarte Seiko sluiting op zetten.

Dit is ook 1 van de weinige keren op een skx007 dat ik de witte schijven prefeer boven zwarte.

Ik vind de 007 af fabriek het mooist.
Door al dat zwart is het typische SKX karakter een beetje weg.

Maar de coating kan door beschadiging ook een heel stoer
effect gaan hebben op den duur.

Dus of weg doen, of flink rocken met die klok!(tu)

Maar dan wel op een zwarte heavy duty nato met dito ijzerwaar;)

Grt.

Die is goed gelukt Frenk, ik zeg houden! Overigens zie je vaak dat de achterdeksel niet mee gecoat wordt, ook horloge’s die af fabriek zo zijn (Breitling o.a.) hebben blanke deksel. Daarom heb ik bij mijn Breitling de deksel ook blank gelaten.

Coaten betaal je per onderdeel. En als je nato draagt krijg je sporen op je gecoate kastdeksel.
Is ook bij openen/sluiten een puntje waar je rekening mee moet houden.