SKX007 bezel inspiratie gezocht

Mijn SKX007 met een Super Oyster heeft het twee weken volgehouden en toen waren mijn gelijk bestelde Coin Edge bezel (Namokimods) en insert (BB style van Dagaz) binnen. Lang verhaal kort, na wrikken met een mesje, insert plakken uitbesteden en vervolgens een tijdschrift, snijplank en wat druk verder, heb ik een mooie SKX007BB.

Van…

naar…

(staat volgens mij beter met de stock jubilee)

Maar…

Ik heb nog een witte bezel insert onderweg van DLW Watches en ben op zoek naar inspiratie voor een goede bezel combi. Ik waag me nog niet aan de dial en het glaasje, ik wil de waterdichtheid nog even bewaren.

De insert die onderweg is:

Wie heeft een idee? Zelf heb ik gekeken naar zowel Deep Sea of Knurled, maar ik ben benieuwd welke goeie combi’s er nog te maken zijn.

Shoot!

4 likes

@HanDavinci kom er maar in oale bezelkoning.

1 like

Werk jij überhaupt wel eens?! :joy::joy:

Oh nee, consultant…domme vraag weer.

Vind die witte bezel wel tof trouwens!

2 likes

Ik werk niet in een fabriek aan de lopende band of bij de Appie, dus ik heb gedurende de werkdag gewoon de beschikking over digitale communicatiemiddelen. :wink:

2 likes

Ik doe niet meer aan aftermarket bezels, vind ze lelijk.

Gewoon de stock bezel gebruiken, die klikt toch het lekkerste, is het meest platte en heeft de dunste rand die je naast je insert ziet.

Groetjes,

El Knutselbennie.

P.S.

Je moet een mod niet bedenken met je verstand. Je moet hem voelen in je hart.

P.P.S.

Als ik op dit moment bij Ben & Jerry’s aan de lopende band zou staan had ik stiekem een hapje genomen uit baldadigheid.

7 likes

Ik zou denk ik in de ‘koekie doooo’ ketel niezen. Gewoon. Zodat al die vrouwen mijn DNA tot zich nemen. :upside_down_face:

On topic: ik vind zo’n lumed bezel gaaf:

image

5 likes

Thanx, mijn hart zegt dat die stock bezel helemaal niet zo slecht is. De coin edge van Namokimods heeft inderdaad geen lekkere klik. Het randje is niet heel erg dik gelukkig. En ik kreeg een sticker van ze…

Heb je een idee hoe ik die zwarte insert het beste eraf krijg?

Mooie mods trouwens, ik had je al toegevoegd op Instagram om mijn hart wat meer gevoel op te laten doen :wink:

1 like

En yes, niet slecht. Is die lume even goed als op SKX zelf?

1 like

Met een dun scheermesje

images

…en wat geduld. Die bezel op zijn kant zetten en rustig loshalen.

1 like

Lelijk? Nee joh!

1 like

Haha Gerard!

Ja ik vind ze niet meer mooi nu :grimacing:. De stock bezel bevalt mij het beste.

2 likes

:flushed::flushed: you lucky bastard :joy:

1 like

Die mod met die mooie blauwe plaat en stalen bezel is toch wel een van je fraaiste creaties!

2 likes

Dat was als duikinstructeur wel anders, vermoed ik. :joy:

1 like

Nu weer kantoorslet dus alle tijd in de wereld voor dit forum hahaha

1 like

:sunglasses:

5 likes

Mijn fraaiste creatie is een bierfles-houder door het blad van mijn nachtkastje, maar toch bedankt voor het compliment.

Doet mie deugd.

4 likes

Moet nog komen :sunglasses:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Pics or it didn’t happen