SKX007 Modden

Hallo HF,

Ik zoek een modder die zin heeft om mijn SKX007 te modden. Ik heb voornamelijk aftermarket shizzle.( niet iedereen zal daar blij mee zijn, lekker puh voor diegene :grin:)

Wie wilt er tegen een vergoeding zijn tijd eraan spenderen?

Mvg Mike

1 like

@HanDavinci misschien?

2 likes

@Theoclock misschien?

1 like

Ik heb wel eens een vostok in elkaar geschroefd. Kom maar op!

2 likes

Die heeft er geen zin in vanwege de aftermarket troep :wink:

1 like

jij blijft er van af!!!:smiling_imp:

2 likes

Het beste resultaat mag je verwachten van een ervaren modder. En die hebben ervaren dat bijvoorbeeld een aftermarket dial & hands niet altijd de juiste basis is voor een succesvolle mod. Saffier, bezel, inlay zijn prima aftermarket, die krijg je wel netjes.

Misschien kan je wat meer toelichten wat je plannen en onderdelen zijn dan heb je denk ik eerder iemand gevonden. Ik hoop voor je wel iemand met ervaring :+1:

1 like

Ik ga hem eens een PB sturen :+1:

2 likes

Dat is het leuke van alleen de mods bouwen die ik zelf leuk vind en er bier voor vragen in plaats van vergoeding. Zo hoef ik niks de wereld in te helpen waar ik zelf niet achter sta :sunglasses:.

Wat betreft Seiko modders is @Marco_T de koning van het forum. Ik denk dat hij er hetzelfde tegenaan kijkt als ik, maar misschien wordt hij wel enthousiast van je idee.

2 likes

Met je kermis skx.

grapje, wordt wel gaaf

1 like

Klopt, ik zoek iemand die er heel handig in is.
Ik ben er van bewust dat aftermarket onderdelen soms niet helemaal 100% past. Al zijn ze wel voor de SKX007 en het betreffende uurwerk bestemd.

Ik zal morgen als het nog licht is foto’s maken van wat ik heb. Ik hoop idd iemand te vinden met veel talent :grin:

1 like

Je hebt gelijk, je moet niet iets willen doen waar je niet achter staat. Ben niet boos. Het is gewoon jammer.

Als jij al denkt dat hij er hetzelfde tegenaan kijkt.
Dan staat ’ de koning ’ niet in zijn recht. De koning der modden kan toch alles aan? ook de aftermarket onderdelen :+1:

1 like

Weet nog niet of die gaaf word.
Er komen aftermarket onderdelen in :scream:

1 like

Als je niemand kan vinden kan je het uiteraard ook zelf proberen. Het kan hooguit mis gaan :sunglasses:

3 likes

Met zelf bouwen heb je wel meer hf-credit. Wel is de kan dat @Binkels het horloge ver***** vrij groot.

Liever origineel dan aftermarket shizzle naar mijn bescheiden mening.

1 like

Bedankt voor je like @HanDavinci dat was alweer een tijd geleden.
Maar, dat geldt Vieze Verza zeker ook voor mij, peace!! :grin::+1:

2 likes

Om dit topic tot een einde te brengen.
Hier de SKX007 mod van mij door @Aad57 , Bedankt!

8 likes

Bijzondere dail! Beetje kermis, maar wel gaaf!

@Binkels meer info… welke saffier en bezelinsert zit erin?
En waar komen die vandaan???

1 like