SKX007 Monsterwatches levertijd

Ik ben 9 juni jarig en het plan is dat ik dan een skx007 met saffier krijg, de band wordt denk ik de standaard Jubilee. Maar nu vroeg ik mij af hoe lang de levertijd hiervan is? (In deze configuratie is hij ruim 80 euro goedkoper dan bij de juwelier.)(Rob zelf reageert niet heel snel nu.)

Als je dat van je verjaardag er bij zet komt dat vast goed.

Denk toch dat hij de enige is die je de huidige status kan vertellen.

Zet er wel even bij welke verjaardag bedoelt. Anders heb je kans dat Rob denkt dat hij pas volgend jaar geleverd hoeft te worden.

Zeau, zullen we nu met zijn alle weer gaan starten met de discussie over Rob zijn werkwijze?

Mijn duit in het zakje: Hoewel hij onze knuffelleverancier om diverse redenen (o.a. prijs) mag hij wel wat gaan professionaliseren…

De discussie gaat verder in 3…2…1…

12 likes

Dat verschilt van een dag tot nooit :smirk:

3 likes

Ja, ik ben het wel een beetje met je eens. Misschien is het vinden van een stagiair in deze techniek met deze kennis te lastig?(als hij erg zal professionaliseren zullen de prijzen waarschijnlijk ook stijgen tenzij de verkoop ook stijgt.)

Een stagiair met verstand van email en PostNL lijkt me ruim voldoende om dit op te lossen.

6 likes

Om verder gezeik te voorkomen zou het gepast zijn als @robbie409 zelf even reageert. Zolang dat niet gebeurt, denk ik dat de discussies door zullen blijven gaan.

Toen ik mijn Seiko’s (onder andere de Spork; gaaf model) bij hem bestelde, had ik geen slechte ervaringen. Dat was echter in… 2011. :stuck_out_tongue:

2 likes

Hij kijkt niet op HF. Laatst online november vorig jaar. Facebook en email is het enige wat werkt.

1 like

Ok

Waar kan ik solliciteren? Als flipperaar heb ik genoeg ervaring met pakketjes maken :no_mouth:

5 likes

Snap niet dat veel mensen hem eerst allerlei berichten willen versturen om een aankoop te doen. Zijn website is duidelijk in mijn ogen. Heb al vaker horloges besteld via zijn website. Altijd binnen een week geleverd gekregen.

Maar dat kunnen wij niet weten natuurlijk. Pas had hij het erg druk en kon het volgens sommigen 4 weken duren ofzo.

Dat is nu het hele probleem :joy: :joy:
Tenzij je zegt dat je bijna jarig bent… :smiling_imp:

4 likes

Same, bij mij zelfs een dag later.

Dan heb je 'm nog steeds voor je verjaardag.

Kijk… hoe je het ook went of keert, slechte communicatie is slecht voor business. Ik denk zelf dat als het langer zo doorgaat, dat mensen niks meer bij hem bestellen en dan krijgt hij wel de boodschap mee.

En als je toch een horloge gemod wil hebben, dan zul je gewoon even geduldig moeten wachten of verder moeten kijken. Als je mij een SKX, een saffierglaasje en een Grolsch beugel in een pakketje doet, klapper ik je dat glaasje er wel in. Ik geef je alleen garantie tot aan mijn postbus, snap je wat ik bedoel ? :slight_smile:

Gewoon ff afwachten dus, we weten dat het wat langer kan duren en daar zijn de prijzen ook naar.

3 likes

2 likes

Indicatie: volgens Rob komt die van mij met saffier morgen binnen, levertijd is dan 4 wkn. geweest.

Ook via deze wegen kan het enige tijd duren voordat hij reageert…

1 like

Dit is een goede indicatie , 4 tot 6 weken. @djdeanz : ik lever in 2 dagen :wink:

2 likes

Erg fijn verjaardagscadeau !! Top

2 likes