SKX007 of toch maar SRP777?

Dus dat. En met muntjes rand bezel met keramische inleg.

3 likes

Ik dacht al: Wat is die belichting van die bezel toch tering goed. Maar nu zie ik het inderdaad… keramisch “popt” meer.

Aan de andere kant, de oorspronkelijke Aluminium insert is meer old skool, en ontwikkelt patina / karakter / schade. :slight_smile:

2 likes

En die keramische inserts hebben witte cijfers ipv grijs :sunglasses:

Als vakantiehorloge zou ik gaan voor de SKX. Mocht je er toch wat uitgekeken op raken … flipperen en voor je vakantie in 2018 een SRP kopen.

Ik heb de SKX009 met Jubilee ( deze originele combinatie vind ik een must qua looks en draagcomfort)
en de Padi met keramische bezel, Strapcode staalband en safier.

3 likes

Haha als ik deze zo bij elkaar zie, kan ik het niet laten om nog één plaatje te posten:

Als ideetje voor je PADI. Yobokies verkoopt donkerblauwe “big dot” inserts voor een zacht prijsje, totaal andere look voor als je uitgekeken raakt!

2 likes

Precies.

Damn die combi ziet er vet uit! :thumbsup:

Ah de oude van @MotoSkooly?

1 like

Hier ook een Skx Fan.
Ik heb meerdere keren gekeken naar een Turtle, Maar de Case spreekt me uiteindelijk nooit genoeg aan, De dials zijn 9 van de 10x wel mooier van een turtle,

Ik heb je nog een SRP777 wijzerplaat aangeboden voor een mild prijsje :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar die heb ik verkocht aan @mr.chielos die we hoogstwaarschijnlijk niet terug gaan zien tenzij het fout gaat

Inmiddels betaal ik ook de paypal prijs :wink:

:laughing::v:

1 like

Ik draag hem nog altijd met veel plezier! :stuck_out_tongue:

1 like

Ik was eerlijk gezegd zelf een beetje underwhelmed door de SKX007, na alle lyrische verhalen ( vergelijkbare reactie wordt hier beschreven: http://thewatchface.com/seiko-skx009-vs-deep-blue-nato-comparison/; die neppe SKX007 heb ik wel nog steeds, de echte niet meer). Maar zie wel https://nl.pinterest.com/roymeijer/seiko-skx007-n-mods/ voor alles wat je er mee kunt. :slight_smile:
En ik was heel erg aangenaam verrast door de Turtle toen ik die een paar weken geleden uiteindelijk toch kocht. Op mijn 19 cm pols viel de ‘lompheid’ van de kast me alles mee. Stoer ding.
Turtle dus, zou ik zeggen.

1 like

Hoho, als ik iets heb wat de moeite waard is komt dat hier heus wel online hoor!
Ben nog aan het wachten op een drietal dials en wat gereedschap.

2 likes

Ah kiek, ik heb niks gezegd chef :sunglasses:

1 like

oh vet zeg… goeie tip man… saffiertje dr bij en je hebt weer een hele nieuwe klok

1 like

Damn. Wist ik niet !

Maar inderdaad is een ex-MotoSkooly.

1 like

Wel, ik twijfel al sinds de aankoop over de combi.

Ik had reeds lang een SKX009. Ik moest een Turtle hebben. Lang getwijfeld over welke. Zwarte een beetje saai. De blauwe leunt te fel aan bij mijn Sumo. En de Padi heeft de looks van een upgraded SKX009.

Deze leek me een goede middenweg.

Maar ik mis de felle originele inlay. En twijfel of de Double Domed een meerwaarde is qua looks.

De Strapcode is wel perfect :blush:

1 like

Ik vind die double domed wel een meerwaarde. Je kan ook een orginele SRP773 bezel insert kopen voor op de PADI, die zag ik laatst op WUS langskomen en zag er geweldig uit

1 like