Skx007 vs Skx013.

Toch een SKX007 op de kop weten te tikken voor een mooi prijsje, met saffier en stalen oyster. Ben benieuwd :wink:

Moet toch een beetje wennen aan formaat Speedmaster (ja, ik wil ook een Speedmaster :smirk:)

3 likes

Dan is de SKX een fantastische opstapje! Van harte gefeliciteerd! :sunglasses::+1:

1 like

Geld was al overgemaakt, maar de verkoper kreeg een hoger bod :face_with_symbols_over_mouth:
#Marktplaats

Ben verder op zoek :stuck_out_tongue:

‘Marktplaats, de plek waar de crème de la crème van de samenleving samen komt’. Wat een doffe ellende is het toch. :triumph:
Ben blij dat het er hier in het blauwe gedeelte anders aan toe gaat.:grinning:

1 like

Inderdaad. We mogen ons gelukkig prijzen dat het op HF (over het algemeen) een stuk netter gaat. Uitzonderingen daar gelaten, maar Marktplaats is inderdaad een anoniem platform met ongemanierde cowboys.

Zoektocht gaat voort. :slight_smile:

Zie net weer foto’s van een vintage duiker, en dat is toch ook wel heel gaaf :sweat_smile:

Toch weer vintage gegaan met een 36mm duiker :sunglasses:

Kon t niet laten :slight_smile:

1 like

Ik zei het je toch :wink:

Welke is het geworden?

1 like

En dan wil ik een oyster bracelet met passende end links erbij. Dit resultaat;

5 likes

Ah, leuk ding idd!

Maar beaten/vakantie met een vintage? Is dat slim?

1 like

Zijn gemaakt om gebruikt te worden. Ga er niet mee zwemmen, maar verder komt het wel goed.

1 like

6309 kiezen!

1 like

Ahnee de edox, nog beter :clap:

1 like

Heb ik inderdaad ook nog naar gekeken. Vind de Edox een leuke skindiver naast mijn gigantische Holland Diving.

Ik vond de Edox zo gaaf, dat het mij niet meer uitmaakte of het praktisch was :sweat_smile: :sunglasses:
Maar zal wel goedkomen, gewoon niet mee zwemmen.

Nog een ex van jou zag ik gisteren!

1 like

Wauw, die edox is te gek zeg!

Ik heb een skx013 liggen, mocht het nog eens gaan kriebelen en je in omgeving Hilversum bent moet je maar een gil geven, dan kun je m proberen. Ben trouwens ook regelmatig in Den Haag, Utrecht en Haarlem te vinden.

Geniet van de Edox, heerlijk horloge!!

1 like

Dank voor je aanbod! Zoektocht is echter gestaakt :sweat_smile:.
Toch voor de Edox gekozen, en zeer content mee.

6 likes

Groot gelijk, een plaatje is het.
Weer een zoekopdracht op eBay en chrono erbij voor mij :wink:

1 like

Zijn volgens mij nog vrij schaars. Kan er maar 3 of 4 vinden die in het verleden zijn verkocht.

Maar zeker een aanrader als je er één kan vinden!

1 like

Wauw die is gaaf zeg :heart_eyes: waar heb je hem uiteindelijk gevonden?

2 likes

Hier op het forum :slight_smile:

2 likes

Gaaf. Als je er nog eens vanaf wil, weet ik een leuk adres :wink:

2 likes