Ik vrees dat ik het toch bij de SKX / Mini Turtle combo houd, want niet lelijk. Daarbuiten: Hardlex is voor mij redelijk krasvast. Nou moet ik wel zeggen dat ik al tijden naar een Orient Mako III / Kamasu zit te kijken in de groenblauwe kleur, en die kon voor 248 ballen de vloer wel eens aanvegen met het hele gremium aan budget duikers van Seiko, Vostok, Citizen en overige Orients.
En waarom is die secondenwijzer bij al die rare vostoks toch twee millimeter te kort? Is het materiaal op de bon? Stalen banden van dat allooi zijn trouwens kliko-materiaal, dus de band-score valt voor mij ook weg. Maar ik beweer dan ook niet dat ik onpartijdig ben.
Dat, en het feit dat mijn vrouw Russen, Rusland en alles wat er mee te maken heeft met een zekere argwaan bekijkt, zorgt er voor dat ik nooit een Boktor heb besteld. Gegeven mijn onuitputtelijke liefde voor Russische dames heeft ze misschien nog gelijk in die argwaan ook.
Eigenlijk maakt het niet eens veel uit welke als winnaar er uit kwam.
Gewoon erg vermakelijk om te lezen.
Meer van dit soort niksaandehandsupermarktreviews.
Nou ja…het gaat gewoon je halve leven mee natuurlijk. De verhalen over het uurwerk zijn ook wisselend, maar ik heb toch het idee dat men elkaar maar wat na-ouwehoert aka roeptoetert.
nog 5 x BOOM erbij voor de Vostok.
Makkelijk, al die kasten op een rijtje. Ik weet nu dus wat te doen (mits mogelijk) : alles overbrengen naar een 100 of 110 kast. De band wil ik op 22 mm houden, dus kom ik daar op uit.