De MM300 of de Colt 44 zijn allemaal groter maar voor mijn pols geen probleem. Maar je bedoelt waarschijnlijk de SKX007 in het algemeen te groot en te lomp toch?
Ik heb ze ook gehad. fantastische horloges die veel beter draagbaar zijn dan de mm300 maar weggedaan omwille van het uurwerk. Twijfel er zelf aan om er een terug te nemen met upgrade uurwerk, saffier en ceramische bezel.
Maar dan wordt het al snel 500 euro…
Een standaard skx zou ik niet meer doen.
Niet doen joh.
Binnen15 jaar wordt ie geherintroduceerd met een 4r36 uurwerk, opgelegde indexen, een X op de wijzerplaat, en het dubbele op het prijskaartje
Ik ga er zonder meer van uit dat een Insta tycoon als jij die SKX binnen afzienbare tijd gratis krijgt aangeboden
Een beetje wolf kan dat best zelf bepalen zonder de mening van een kudde schaapjes.
Het kost je Iig niet veel, dus proberen kan.
Een gewoon omslingeren en gaan horloge is mijn inziens altijd handig om eentje te hebben… de SKX leent zich daar behoorlijk goed voor.
Dus als je eerdaags van plan bent te gaan klussen, DOEN.
Mooie collectie heb je trouwens.
Voor de variatie zou ik dan de 009 nemen. Beetje kleur in de doos.
Ja, die zijn ook te groot
Welles
Ook
Ralph je bent toch niet zo onzeker dat je aan de Hf meute gaat vragen of je een Seiko moet toevoegen aan jouw zwamvijvert!? Tenslotte ben je een influencer die collabs aangaat en alles. Man ik denk dat de meesten jouw BLIND zouden gaan volgen. Keep them… Keep up the good work!
Zou niet misstaan inderdaad.
Beetje discussie en geleuter over horloges op en horlogeforum is nog nooit iemand dood aan gegaan toch?
Stukje rijden en deze ophalen. Hoppa
hij zou bijna in ieders collectie moeten zitten
Eens. Maar ineens zie je karrevrachten mensen die bijna nooit reageren uit hun schulp kruipen omdat er een kans voor open doel ligt en ze altijd al eens iets sceptisch wilde zeggen of cabaretier wilde zijn. Wen er maar aan, want je bent nog wel even aan de beurt voorlopig.
De SKX007 niet maar wel de SKX009(J)
Dat dus
Ook leuk als je eens zin hebt om een pepsi/ kermis horloge om te slingeren
Bring it on. Ik ben niet bang.
Als mensen niks beters te doen hebben dan eindeloos dezelfde grap uit te melken zegt dat meer over hen.
De zwarte SKX sprak mij altijd meer aan dan de Pepsi. Wat meer ingetogen en tijdloos. Een 007 zou dus mijn voorkeur hebben.
Vind persoonlijk te veel van hetzelfde worden, maar jij moet het dragen natuurlijk. Voor de kosten hoef je het niet te laten! Go for it
This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.