SKX023 is binnen

Beste forumgenoten,

U zijt bedankt… nu ben ik ook aangetoken met het Seiko duiker virus8-)
Vandaag van Rob binnengekomen een SKX023. Express deze wat kleinere gekozen omdat het anders al snel te over-seized wordt op mijn pols.

En hierbij natuurlijk een foto. Helaas van povere kwaliteit omdat mijn Nikon D70 niet meer is, moet het dus even met een Sony Cyber-shit doen (td)

En een mooi plaatje van het net om het horloge wel te kunnen herkennen…

Prachtig horloge. Wel hele herkenbare wijzers :stuck_out_tongue:

Mooie klok(tu)

Gefeliciteerd! Mooi horloge

Verrek ja, andere wijzers. Nou vooruit dan hierbij een plaatje dat wel klopt :sunglasses:

Gewoon een keurige topklok, veel plezier ermee!

altijd goed een seiko(tu) veel fun met je mooie klok;)

Het onderste plaatje is een SKX033. Dat kun je zien aan de schuine rand om de wijzerplaat heen. Dat heeft de SKX023 niet.

Ik weet 't, want ik heb ook een SKX023. Fantastisch horloge voor het geld. Ik draag deze nu al bijna twee jaar dag en nacht. Heel af en toe doe ik wat anders om, maar voor alledaags gebruik is ie precies goed. Draagt heel fijn. Lume is goed genoeg om de hele nacht nog de tijd te kunnen zien. Die van mij loopt ongeveer een halve minuut per week voor, wat ik zeer acceptabel vind.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier. (tu)

Gefeliciteerd met dit mooie horloge.
Groeten,
Marijn

Het plaatje van het net heeft iets andere wijzers :slight_smile:
En het is de SKX031 die iets groter is.

Die wijzers had ik wel kunnen regelen voor je, die heb ik nog wel ergens liggen…

Mijn beste,

Je eerste ‘Seiko’ en dan al meteen een schot in de roos. Proficiat hoor!!
Dit is werkelijk een fantastisch horloge uit de gerenommeerde ‘SKX’ serie. Prachtig design, formeel en toch een sportieve look.
En ook de dag- en datum aanduiding is bijzonder functioneel.

Ik wens je bij deze, veel genot met het koesteren en vooral van het dragen van deze markante duiker!!.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Nee hoor, perfect zo. Lijkt 'tenminste niet helemaal op een Rolex GMT…

@Tissot62
Technisch gezien niet helemaal mijn eerste Seiko :wink:
Ik heb al een Alessi gemaakt door Seiko:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,210363,210363#msg-210363

(tu)

Graag gedaan :slight_smile: