skx781k3

Op Marktplaats is er een adverteerder genaamd Gerrit uit IJmuiden,die diversen seiko horloge’s tekoop aanbied,aangezien ik een horloge op het oog heb ,(Seiko skx781k3),maar er voor de rest de ballen verstand van heb,vroeg ik mij eigen af of iemand ervaring heeft met deze verkoper,i.v.m echtheid,verzenden enz.
b.v.d

Ronald

Deze man laat altijd de mogelijkheid tot “ophalen in IJmuiden” open, als men wat te verbergen heeft lees je meestal die tekst niet.

Inderdaad Ronald, daar is mijn oog ook een keer op gevallen. Ik heb er ook over gedacht eentje te kopen omdat ze maar 55 euro waren, misschien was dat ook wel meteen de reden om er geen te kopen als je begrijpt wat ik bedoel…

Als jullie dan toch niet helemaal zeker van je zaak zijn, probeer dan www.chronograph.com.
Toen de “Black Monster” en “Orange Monster” een hype waren op dit forum was dat min of meer de huisleverancier. Die hype was ongeveer zo’n 1,5 jaar geleden. Veel mensen alhier hebben er ook hun SKX 007 van. Goede service, mocht er iets zijn. (houdt wel effe rekening met eventuele invoerrechten )

Er zijn inderdaad ook al “Fakes” van de SKX 779 en 781 opgedoken, oppassen dus !! Meestal is het wel in een oogopslag te zien, dat het een feiko is.
Waarmee ik zeker niet beweer dat deze verkoper dat zou verkopen. Iemand van dit forum heeft een SKX 007 van Gerrit en die is/was er dik tevreden mee.

Neem er altijd eentje met een stalen band, de band is SUPER, alleen het inkorten is &&%$@#))__))&%$%$.
.