skxa35 van mij gestolen op de Rikketik

In de drukte is vanmiddag een Seiko van me gepikt.

Het is een gemodificeerde skxa35: er is er in NL maar één van.
Unieke is de pepsi bezel.
Het serienummer is 673262

Dus als iemand je trots zijn nieuwe aanwinst laat zien… Het is een gejatte !!

Beetje jammer is dat altijd. Denk je met liefhebbers onder elkaar te zijn, maar dan zit er altijd weer zo’n $#@%$# Tussen.

Het moet niet gekker worden. Zet het maar op alle fora! Maar: zwart/wit is dat Pepsi bij Seiko? (rood/blauw?)

sterkte hans cp

Zo’n zelfde $#@%$# heeft van Henrik een compasje gepikt…

Hij is donkerblauw (bezel komt van een skx009), is niet zo goed te zien.

Dat wordt dus MP, eBay etc in de gaten houden (als ie daar al aangeboden wordt). K met P :X

Damn Robbie, wat jammer nou.
Het is door zulke types dat sommigen hun klokken achter glas zetten, of door kabeltjes halen enz… :frowning:
Gedaan met eens een horloge rusteig te bekijken / vast te nemen.
Volgende keer twee bodyguards meenemen !

Getver… lullig om te lezen zeg!!
Hoop dat 'ie op een of andere manier toch terecht komt.

Ontzettend rot Robbie.
Hoop dat 'ie nog eens opduikt op MP of E-bay.
MVG,
Gregg.

PS.
Nog steeds " big fat grin on the face" na aankoop van de Samurai Titanium, zwarte wijzerplaat!
Ben er behoorlijk content mee.

Bah en dan ook nog een unieke :frowning:

Voor wat het waard is: ik zal mijn ogen open houden!

Ik had twee grote “bodyguards” :wink: Henrik en Jürgen.

Volgende keer ga ik tussen ze in zitten :slight_smile:

Heb wel lekker koffie van ze gekregen, had zelf geen gelegenheid om voor hun te halen. Nog bedankt mannen !!

Idee voor volgende keer is misschien om een paar Horlogeforum-tafels neer te zetten, waar we namens de forumleden overtollige horloges proberen te verkopen?
(Tafels kosten 25 euro per stuk, dat moet natuurlijk wel gedekt worden).

Dit is ronduit asociaal! Vervelend voor je, Rob.
Denk je dat je op een beurs met horlogeliefhebbers te maken hebt, overkomt je zoiets. Wellicht is het een idee om voortaan iemand bij je te hebben om samen jouw tafel(s) te bemannen…

:smiley: Hmmm… ik bedacht me gisteren in de auto dat dat niet zo is… :smiley:
Mijn korte termijngeheuegen kan soms wat slecht zijn, ik had het kompasje verkocht. Het was iemand die meerdere dingen kocht met dat ding er bij, zo van “…en als ik die er bij neem?”.
Stom stom stom maar aan de andere kant gelukkig.

Lullig verhaal!! Hoop dat je verder een beetje lekker omzet hebt kunnen draaien!
Dank dat je nog even naar mijn horloge hebt gekeken.
Groet Ger

Ronduit waardeloos zoiets, geef je een persoonlijke service die we allemaal graag zien (en ook waarderen) en krijg je dit als dank! Ik denk dat je niet anders kunt dan zoals b.v. Burger (dacht ik) gisteren deed door alle horloges achter hoog plexiglas te zetten. Jammer maar het is niet anders.

Jouw overbuurman hoorde ik ook al klagen over een doos met gereedschap die plotseling weg was, zonder betalen natuurlijk. Na Schiphol nu ook een metaaldetecor bij de uitgang van de Rikketik?

Groet,

Bojo

wat een pech, misschien zie je de onverlaat bij de volgende editie van de beurs lopen…

groet Arno.

Meld je even aan bij www.zoekwekker.nl en plaats daar een zoek opdracht naar je horloge. Zoekwekker zal dan voor een bepaalde tijd de grote Nederlandse veiling site’s afzoeken. Werkt goed als je wat zoekt maar ook als je wat kwijt bent en mogen wordt aangeboden op bijvoorbeeld MP.

Hopelijk krijg je hem nog terug.

Waardeloze gasten die geen respect kunnen opbrengen voor de spullen van een ander!!:X

Zijn in mijn ogen ook geen horlogeliefhebbers maar losers die teren op een ander z,n geluk!!

Vervelend, Rob. Ook ik zal mijn ogen openhouden.