Sky high

Zijn deze 2de hands nou zo gewild. Of vraagt verkoper maar wat??

Volgens mij mis ik iets…

Seiko Sportura SLQ007 Limited Edition Inruil / Ruil mogelijk
€ 2.195,00
http://link.marktplaats.nl/m1117708830?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

Uurwerk is nogal bijzonder toch?

Zijn niet gewild inderdaad. Stond er een op HF een tijdje terug maar voor een stuk lager bedrag dan dit maar niet verkocht dacht ik.

Volgens mij zien we hier een vrij kansloze poging om de naderende dure dagen in een keer te bekostigen :grin:

1 like

Geen idee wat die special edition precies inhoud bij dit type… maar als je de staat ziet dan is hij inderdaad overpriced.

De helft van de vraagprijs zou toch al voldoende moeten zijn.

Dat is te duur. Ik heb dezelfde in titanium. De nieuwprijs ooit was ca 2500 euro.
In deze staat en in staal veruit max de helft van de vraagprijs. Een maand of twee geleden stond hier op hf een titanium versie in nos conditie te koop voor ik dacht 1500-1750 euro. Die verkoper heeft m uiteindelijk teruggetrokken. Hij kwam uit dordrecht dacht ik.

Edit was 2000.- in nos staat, aanbieder was @Voordeligbijdetijd

2 likes

@Pablo1971: Het model dat ik aanbood is de SLQ011J1 in titanium heeft groene wijzers.

Het zelfde model als de SLQ007J1 in titanium maar dan met de feloranje wijzers is de SLQ009J1.
De nieuwprijs van mijn SLQ011J1 was destijds 5450 gulden in Nederland.
Heb hem nog steeds :wink: Vrijwel nieuw

@Thijs_Kremers: En inderdaad, die prijs voor een goed gebruikte SLQ007J1 zonder garantie is belachelijk. Waarde 750-850 euro.